چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سرویس غیرحضوری کمک هزینه ازدواج از موفق ترین سرویس های راه اندازی شده طرح 3070(ارائه غیرحضوری خدمات سازمان تامین اجتماعی) است به طوری که در فرودین امسال 94 درصد درخواست های کمک هزینه ازدواج به صورت غیرحضوری ثبت و پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس تحقیق و تفحص به‌عمل‌آمده از سوی شورای شهر میزان بدهی شرکت" رسا تجارت نوین" 4200 میلیارد تومان است که شهرداری تهران باید هر چه سریع‌تر در این خصوص پیگیری به عمل‌آورده تا این بدهی وصول شود.

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران، تمهیدات اندیشیده شده برای استفاده از ظرفیتهای شهرداری تهران جهت واکسیناسیون علیه کرونا و جلوگیری از تجمع در محل واکسیناسیون را تشریح کرد.

استاندار تهران با اشاره به بازگشایی فعالیت پروژه سیب لند از ارتقا زیرساخت های گردشگری فیروزکوه خبر داد و گفت: فعالیت مجدد شرکت ارج تسریع خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: یک زن در جهرم، حین مشاجره با شوهر جوان خود، او را با سلاح سرد کشت.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش اثرگذار اساتید، مدرسان و معلمان دانشگاه علوم انتظامی امین و سایر مراکز آموزشی ناجا گفت: به سمت اثر بخشی اقدامات برویم. دانش افزایی باید به ارتقای مهارت ها بینجامد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قرار گرفتن فارس در سیر نزولی موج چهارم شیوع کروناویروس، تاکید کرد که کاهش آمارها به معنی پایان این موج نبوده و نباید منجر به ساده‌انگاری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 35 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس جان خود را از دست دادند.

با حکم دکتر پیروزحناچی شهردار تهران، علیرضا صادقی "مدیرکل حریم شهر تهران" شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بر لزوم بازنگری سریع در وضعیت ردصلاحیت‌شدگان تاکید کرد.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک و احتمال بارش تگرگ تا سه شنبه (21 اردیبهشت ماه) در 21 استان و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر و خلیج فارس هشدار داد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هفته گذشته شاهد کاهش 16.5 درصدی موارد مثبت بستری به علت کرونا، کاهش حدود 14 درصدی در تعداد افراد فوت شده و کاهش 26 درصدی در موارد سرپایی مثبت شناسایی شده نسبت به هفته ماقبل بودیم.

مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از به‌روزرسانی دستورالعمل‌های فنی و اجرایی در بخش بیابان خبرداد.

طبق اعلام وزارت بهداشت طی 24 ساعت گذشته، 386 بیمار کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با تاکید بر نقش سازمانهای مردم‌نهاد در رصد و دیده‌بانی سیاست‌ها و تصمیم‌های جوامع، گفت: رصد و دیده بانی در هر جامعه‌ای اهمیت بالایی دارد، جوامع مردم سالار از ظرفیت جامعه مدنی برای رصد و دیده بانی استفاده می‌کنند. این موضوع مهمی است که ما به آن اعتقاد دایم و همواره سعی کردیم دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات را بشنویم و این دیدگاه‌ها را در سیاست ها...

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه در سال زراعی جاری، کمتر از 20 میلیمتر باران در این شهرستان نازل شده است، تامین آب شرب را مشکل اساسی تابستان امسال دانست.