سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نحوه اطلاع رسانی موعد تزریق واکسن به افراد بالای 80 سال، تاکید کرد: با افراد 80 سال به بالایی که در سامانه ما ثبت بودند، تماس گرفته شد و واکسیناسیون شان در حال انجام است، اما عده‌ای در سامانه ما ثبت نیستند، این افراد می توانند از شنبه هفته آینده با ورود به سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده و بعد ما با آنها تماس گرفته یا به آنها پیامک می‌فرستادیم.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران بوشهر عنوان کرد: به طور میانگین در 6 سال گذشته، سالانه تنها 100 هزار شغل شناسنامه‌دار ایجاد شده و 97 درصد قراردادهای کار، موقت است.

شهردار منطقه 9 تهران، هدف از تخریب یک پارکینگ در میدان آزادی را احیای هویت تاریخی این میدان عنوان کرد و مدعی شد که ساخت این پارکینگ در 14 سال پیش از سوی بنیاد رودکی بدون اخذ مجوزهای لازم صورت گرفته است.

راهنمای الکترونیکی تامین اجتماعی دیجیتال با امکانات آموزشی، اطلاع‌رسانی و دسترسی به خدمات الکترونیک و غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق درگاه‌های مختلف عرضه شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

«انتخاب شو»، ویژه برنامه ای سیاسی است که از شبکه تلویزیون اینترنتی روستا تی وی و با هدف معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا به روی آنتن می رود.

طرح واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا با اولویت واکسینه شدن سالمندان بالای 80 سال از هفته گذشته در سه مرکز میدان روح الله، خیابان کارگر و خیابان توحید قم در حال انجام است همچنین به گفته مسئولین بهداشتی از هفته آینده رده های دیگر سنی واکسینه خواهند شد و افراد جامانده در این رده سنی نیز امکان حضور در روزهای آینده را خواهند داشت.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران، امروز طی مکاتبه ای به وزیر بهداشت خواستار حمایت حداکثری از اصناف و بنگاه های کوچک در برابر اثرات منفی اقتصادی بیماری کرونا شد.

مدیر کل مستمری های تامین اجتماعی نحوه افزایش حقوق مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان در راستای اجرای مواد 96 و 111 قانون تامین اجتماعی و متناسب سازی را تشریح کرد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان به مناسبت روز جهانی قدس را با عنوان «شمارش معکوس» تشریح کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: در سال کرونایی که گذشت ماموریت اصلی این گروه های جهادی، انجام فعالیت در حوزه مقابله با ویروس کرونا بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن قدردانی از همکاری شهرداری تهران با اورژانس گفت: ماحصل همکاری شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور منجر به سرعت بالای کیفیت خوب خدمات و رضایت مندی همشهریان شده است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در نامه ای از وزیر بهداشت خواستار استفاده از ظرفیت سایر بخش‌ها نظیر آموزش و پرورش و شهرداری برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا شد.

وزیر بهداشت ضمن اعلام آخرین وضعیت شناسایی سویه‌های جهش یافته کرونا در کشور را تشریح کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 105 دستگاه ماینر از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمش آباد به ارزش 26 میلیارد ریال خبر داد.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از اجرای برنامه های زیست محیطی و پسماند در قالب کمپین" همسایه‌هم" خبر داد و گفت: در این طرح مدیران ساختمان‌ها به‌عنوان سفیران شهرداری در حوزه ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی فعالیت می‌کنند تا مفاهیم را به‌صورت مستمر به شهروندان انتقال دهند.