سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

بنابر اعلام وزارت بهداشت، 349 بیمار کووید19 در کشور و در شبانه روز به دلیل این بیماری گذشته جان خود را از دست دادند.

رصد بارش شهابی «اتا دلوی» در رصدگاه نیاسر کاشان توسط تیم رصد آسمان‌نمای گنبد مینا امروز انجام خواهد شد.

شهردار منطقه 13 از راه اندازی موتور فوریت های شهری 137 برای اولین بار در کشور با هدف تسهیل در امر خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

تامین و جبران خسارت سیستم درمان شهرداری تهران باید از طریق اختیارات کرونایی دولت انجام شود، اما تاکنون بودجه‌ای در این زمینه به شهرداری پرداخت نشده است.

در آستانه 31 می روز جهانی بدون دخانیات، شعار سال و اسامی روزهای هفته ملی بدون دخانیات اعلام شد.

معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: آخرین مرحله رزمایش احسان که در ماه مبارک رمضان در حال اجراست، توزیع 15 هزار بسته معیشتی در دستور کار بنیاد احسان قرار گرفته است که این بسته‌ها توسط نیروهای خدمت‌رسان از جمله بهزیستی، کمیته امداد و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

درآستانه روز جهانی قدس، برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ویژه دانش آموزان سراسر کشور اعلام شد.

هشت قلاده شیر آسیایی در یکی از باغ وحش های هند به کروناویروس آلوده شده اند.

سبزیجات نه تنها برای عضلات و کاهش اندازه دور کمر مفید هستند، بلکه نتایج مطالعه جدید نشان می‌دهد که مصرف سبزیجات با سلامت قلب همراه است. محققان در استرالیا دریافتند، سبزی‌های غنی از نیترات، سبزی‌های برگ‌دار و ریشه‌دار فشار خون را پایین آورده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهند.

مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان‌داری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با تاکید بر اینکه ما باید برای سازگاری با خشکسالی در کشور برنامه‌ریزی کنیم، گفت: یکی از راهکارهای کوتاه مدت مقابله با خشکسالی، صرفه‌جویی آب است.

موج چهارم کرونا از مدت ها پیش قابل پیش بینی بود، اما به دلیل جهش ویروس کرونا، این بار با موج فشرده ای از نظر زمان، شدت و تعداد ابتلا به بیماری مواجه شدیم که اگرچه تلفات بیشتری از موج های قبلی نخواهد داشت، اما تاب آوری سیستم درمانی کشور را بسیار شکننده کرده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ساعتی و اعمال قانون 250 دستگاه کامیون در دو شب قدر خبر داد.

شهردار منطقه 11 در پی شایعاتی مبنی بر دزدیده شدن کلید مجسمه " فرهاد قفل زن " در پیرامون مجموعه تئاتر شهر، از انتقال این کلید سنگین به داخل مجموعه تئاتر شهر برای مرمت و نصب دوباره خبر داد.

وزیر آموزش‌وپرورش از عنایات رهبر معظم انقلاب به‌نظام تعلیم و تربیت قدردانی و از عزم آموزش‌وپرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین خبر داد.

مدیرکل دفتر مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران از تسویه کامل مطالبات باقی مانده سال 99 پزشکان خانواده شهری و روستایی طی روزهای آینده خبر داد.