سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در تنگه هرمز تا 2.5 متر و در دریای خزر تا سه متر هشدار داد و ممنوعیت در شنا را توصیه کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک بارانداز در مشیریه خبر داد.

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ضمن اعلام جدیدترین گزارش از رده بندی استان ها در اجرای پروتکل های بهداشتی، از پلمب 5202 واحد به خاطر عدم رعایت پروتکل ها در نتیجه بازرسی تیم های نظارتی بهداشت خبر داد.

رئیس کمیته امداد از جذب 203 هزار حامی ایتام و محسنین از ابتدای اجرای پویش «ایران مهربان» خبر داد و گفت: 381 هزار فرزند یتیم و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد برخوردار هستند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته در کشور، 344 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و با این احتساب مجموع جانباختگان بیماری به 73 هزار و 219 تن رسید.

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر از پیدا شدن پیکر 10 نفر از مفقودین در سیل خبر داد.

نیروی انتظامی از پیگیری سقوط یکی از کارکنان سفارت سوییس از یک برج در کامرانیه تهران خبر داد.

بر اساس گزارش‌های رسیده، سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده قرار است تا هفته آینده مجوز استفاده از واکسن کووید -19 را برای نوجوانان 12 تا 15 ساله صادر کند.

یک مرکز پزشکی در هامبورگ به این نتیجه رسیده است که شمار زنان بارداری که به کرونا مبتلا می‌شوند رو به افزایش است و اگرچه تاکنون به زنان باردار توصیه نمی‌شد که این واکسن را بزنند اما حالا گفته می‌شود "زدن آن مفیدتر از نزدن است."

به گزارش وزارت امور حوادث غیرمترقبه در مسکو، حادثه آتش سوزی در هتلی در جنوب شرق این شهر، سه کشته برجای گذاشت.

وزارت بهداشت هند تایید کرد که با ثبت 357 هزار و 229 مورد جدید ابتلا به کرونا ظرف 24 ساعت گذشته در این کشور شمار کلی مبتلایان کووید 19 در هند از مرز 20 میلیون نفر عبور کرده و امروز سه شنبه این آمار به 20 میلیون و 282 هزار و 833 نفر رسیده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از رضایت اولیای دم در پرونده محیط بان مازندرانی در سوادکوه خبر داد.

مقامات محلی در مکزیک اعلام کردند که بر اثر ریزش پل مترو در جنوب "مکزیکو سیتی" دست کم 13 تن کشته شدند.

رئیس انجمن روانشناسی تربیتی ایران، با اشاره به ضعف «تربیت» در آموزش مجازی و آنلاین، گفت: فضای مجازی، آزمایشگاه مجهزی است که می‌توان در آن خود را شکست و دوباره ساخت و شخصیتهای جدیدی را تجربه کرد. این هویتهای چندگانه، گمنام و غالبا غیرواقعی، زمینه تعهدات اخلاقی و تربیتی را در کاربران تضعیف و الزامات پایبندی به این تعهدات را کمرنگ‌تر می‌کند. لاجرم، فضای مجازی بستر تربیت اخلاقی در کاربران...

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران با اشاره به شرایط کم‌بارشی و احتمال مواجهه با کمبود منابع آب در تابستان سال جاری گفت: دستگاه‌ها باید با همکاری و اتخاذ راهکارهایی در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و فضاسازی شهری مصرف آب را کاهش دهند.