سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معلمان ارزشمند و فداکار ما جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، تولید محتوا کردند، و مهم تر از همه در بحران و شرایط سخت نگذاشتند آموزش تعطیل شود.

برای نخستین بار امکان اشتغال بانوان زندانی با جرائم مختلف در مرکز مهارت آموزی کوثر توسط شهرداری منطقه 8 فراهم شده است.

واکسیناسیون عمومی ویروس کووید 19 با اولویت واکسینه کردن افراد بالای 80سال از هفته گذشته در مراکز منتخب جامع سلامت استان خراسان رضوی آغاز شده است. روستای پیوه ژن از توابع بخش احمدآباد با دارا بودن 54 نفر سالمند بالای 80سال به عنوان اولین روستا در استان خراسان رضوی است که 33نفر از سالمندان این روستا در صبح دوشنبه 13 اردیبهشت، واکسن خود را دریافت کردند.

طرح واکسیناسیون سراسری علیه ویروس کرونا با اولویت تزریق واکسن به سالمندان بالای 80 سال، از هفته گذشته در مراکز منتخب جامع سلامت استان خراسان رضوی آغاز شده است. واکسیناسیون عمومی بر مبنای سن افراد انجام شده و در اولین گام، سالمندان بالای 80 سال دوز نخست واکسن را دریافت می‌کنند و تا 28 روز پس از دریافت دوز اول، برای دریافت دوز دوم واکسن نیز از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر در 13ماه بیش از 2 و نیم برابر شده و سایر سطوح نیز افزایش بیش از 2 برابری داشته‌اند و با هر معیار و هر مرجعی که حساب کنید در این مدت نرخ تورم به این اندازه نبوده و کار بسیار ارزشمندی انجام شده است.

معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، از اقدام فوری و هماهنگ دستگاه ها، از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، وزارتخانه های کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، امور خارجه، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، قرارگاه عملیاتی، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد و ستادهای استانی مقابله با بیماری کرونا و دیگر اعضای عضو قرارگاه، برای اجرای کامل و دقیق چهارمین مصوبه شصت...

استاندار تهران از تشکیل کمیته واکسیناسیون در ستاد مقابله با کرونا استان تهران و همچنین شهرستان های این استان برای انجام سریع تر واکسیناسیون در سطح استان تهران خبر داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 27 هزار و 530 فرزند بی‌سرپرست و یا دارای سرپرست غیرموثر تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور همزمان با شب شهادت مولی الموحدین حضرت علی «ع» و دومین شب از لیالی قدر کمک هزینه پنج میلیون ریالی دریافت کردند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از احتمال بروز خیز جدید کرونا با ویروس جهش یافته جدید خبر داد.

بخشی از دانشکده مدیریت واقتصاد دانشگاه صنعتی شریف ظهر امروز دچار آتش‌سوزی شد که با تلاش ماموران آتش‌نشانی به موقع مهار شد.

شیوه‌نامه ثبت نام و شرکت در اولین جشنواره قرآن و عترت خانواده مدیریت شهری و روستایی کشور که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با مشارکت سازمان دارالقرآن‌الکریم بصورت مجازی برگزار می شود، برای اطلاع رسانی در سطح استان ها و ابلاغ به شهرداری ها و دهیاری ها به استانداری ها ابلاغ شد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اظهار تاسف نسبت به عدم اعلام وصول لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت و با بیان اینکه پیگیر اعلام وصول این لایحه هستیم، گفت: این لایحه بسیار جامع و روزآمد در چارچوب شرع مقدس اسلام تدوین شده است و فرصتی استثنایی برای کشور است که با تعلل مجلس بیم آن می‌رود که ما این فرصت را از دست بدهیم.

معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه اصناف بیشترین همراهی را در طی 14 ماه اخیر داشته اند، گفت: با هدف جلوگیری از آسیب دیدن اصناف این پیشنهاد را به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه خواهیم داد که کسب و کار و اصناف مثل واحدهای تولیدی انجام گیرد. منتهی نظارت بر رعایت پروتکل تشدید خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون در خودرو، برای تزریق واکسن به افراد بالای 80 سال در شیراز و برای نخستین بار در کشور خبر داد.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از مشارکت آپارتمان نشین های تهرانی در کمپین "همسایه هم" در زمینه مدیریت پسماند خبر داد و گفت: ساکنان آپارتمان های مناطق 22 گانه پایتخت به منظور ترویج فرهنگ مدیریت پسماند و در جهت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، با مواد دور ریختنی و بازیافتی، گلدان و سایر وسایل کاربردی می سازند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 30 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس جان خود را از دست دادند.