سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کروناویروس در استان فارس، یادآور شد که طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 23 بیمار مبتلا به کووید -19 در این استان جان خود را از دست دادند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از کشف 3500 کیلوگرم بال و کتف مرغ احتکار شده در یک سردخانه در حوالی تهرانسر، خبر داد.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران به ارائه توضیحاتی درباره شیوه رسیدگی به شکایات داوطلبان ردصلاحیت شده انتخابات شوراها پرداخت.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد تهران گفت نتایج داوطلبین انتخابات 1400 تنها از طریق سامانه پیامکی 03000001400 ارسال می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای هفتمین مرحله از طرح صاعقه و دستگیری 381 سارق و قاپ‌زن و زورگیر خبر داد.

کارشناس ارشد تغذیه بالینی دانشکده تغذیه و علوم غذایی شیراز، با بیان اینکه، خرما، یکی از مهمترین منابع تغذیه‌ای در کشورهای مختلف جهان است، تاکید کرد که مصرف روزانه این ماده مغذی، تاثیرات مفیدی بر فرآیندهای مختلف بدن انسان دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: اختلاف ملکی در روستای حسن آباد شهرستان سنندج منجر به قتل شد.

انتشار تصاویر دلخراش از بیمارستانهای هند جهان را شوکه کرده و این درحالیست که روند شیوع کووید -19 در این کشور همچنان افزایشی است. اما شیوع این بیماری نه تنها برای هند بلکه برای تمام جهان یک بحران محسوب می شود.

پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه یک اولین میدان بلوار قائم در شمال پایتخت بنام جنگلبان نامگذاری شد.

استاندار تهران در نشست شورای زکات از پرداخت بالغ بر 64 میلیارد تومان زکات در سال 1399 توسط مردم نیکوکار استان تهران خبر داد.

معاون میراث‌فرهنگی تهران گفت: نقش‌برجسته قاجاری چشمه‌علی که در روزهای اخیر توسط فرد یا افرادی به وسیله رنگ مو و مواد شیمیایی مخدوش شده بود، با انجام یک کار مرمتی پاک‌سازی شد.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: کرونای هندی حداقل در 17 کشور جهان شناسایی شده است.

علی حسن‌پور دادستان مرکز استان بوشهر از صدور حکم قضایی برای هفت تبعه هندی و دو پاکستانی خبر داد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه موضوع پسماند، موضوعی متکثر و چندوجهی است، گفت: مدیریت موثر و موفق پسماند و حل مشکلات این موضوع هم نیازمند مشارکت پذیری چند وجهی تمامی بازیگران و دست اندرکاران از جمله دولت، مجلس، قوه قضاییه، مردم، بخش خصوصی و نهادهای مردمی می باشد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست روز ملی خلیج فارس را با تاکید بر اقدامات محیط زیستی برای حفظ اکوسیستم این دریای ارزشمند گرامی داشت.

مدیر روابط عمومی ستاد مراکز معاینه فنی شهر تهران گفت: ساعت کاری مراکز آبشناسان و الغدیر از امروز چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 به مدت حداقل دو ساعت افزایش یافته و آخرین وضعیت ساعت کاری مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار اعلام شده است.