سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون آماد و پشتیبانی ناجا از الحاق بیش از 1200 دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجا خبر داد و گفت: ارزش مادی این تجهیزات الحاقی 650 میلیارد تومان برآورد شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و زیرنظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری باید به سمت ساخت مدارس بزرگ مقیاس حرکت کنیم و احداث مدارس کمتر از شش کلاس درس، پذیرفتنی نیست و احداث مدارس کمتر از شش کلاس درس پذیرفتنی نیست.

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی با بیان اینکه تاکنون 16 هزار و 50 نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: از این تعداد 10 هزار و 309 نفر دوز مرحله دوم را نیز دریافت کرده‌اند.

مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان این که پروانه های ساختمانی در چارچوب مقررات صادر می شود، گفت: دیگر اجازه ساخت بلندمرتبه های 15، 20 یا 40 طبقه در تهران داده نخواهد شد.

طی روزهای گذشته شاهد انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی هستیم که در آن، ازدحام شمار زیادی از بانوان در محوطه‌ای نشان داده و در توضیحات اعلام شده است که این افراد به دعوت علوم پزشکی شیراز برای دریافت واکسن کرونا، تجمع کرده‌اند. حالا و بعد از 2 روز پیگیری، یکی از مسئولان ستاد مدیریت کرونا در فارس این موضوع را تایید کرد و پیرامون آن توضیح داد.

زمین لرزه ای به بزرگی شش ریشتر ایالت "آسام" در هند را لرزاند و به برخی ساختمان ها خسارت وارد کرد.

مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: 2502 دوچرخه سوار از فروردین ماه سال99 تا پایان اسفندماه 99 با مترو تردد کرده اند.

مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: 2502 دوچرخه سوار در سال گذشته با مترو تردد کرده اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد که دو فروند بالگرد امدادی در طول هفته هلال احمر آماده‌سازی و به ناوگان این جمعیت اضافه خواهد شد.

ویروس کرونا 2019(کووید -19، COVID-19)، نوعی بیماری عفونی است که به دلیل سندرم حاد تنفسی سارس - کوو -2 (SARS-CoV-2) ایجاد می‌شود. این بیماری همه‌گیر به سرعت از طریق قطرات تنفسی یا تماس نزدیک افراد گسترش می‌یابد و در تاریخ 11 مارس سال 2020، سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیماری کووید -19 را یک بیماری همه‌گیر اعلام کرد.

افزایش حقوق سربازان که با پیگیری ستاد کل نیروهای مسلح و همراهی دولت و مجلس انجام شد، خبر خوشحال‌کننده این روزها برای بسیاری از سربازان بود، با این وجود برخی از سربازان که مخاطب ایسنا نیز بودند، اعلام کردند که به تازگی به سربازی اعزام شده و از ابتدای آغاز دوره هنوز حقوق نگرفته‌اند. موضوعی که رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح به آن پاسخ داده است.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تداوم هوای مطلوب در پایتخت طی امروز و فردا (8 و 9 اردیبهشت ماه) پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار باران در کشور خبر داد و گفت: طی سه روز آینده وزش باد شدید در برخی مناطق کشور دور از انتظار نیست.

شمار مبتلایان به بیماری "کووید -19" ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 149 میلیون و 349 هزار و 138 نفر رسیده و مرگ سه میلیون و 148 هزار و 934 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بخشنامه نقل و انتقالات آماده شده و طی همین چند روز ابلاغ و بر روی پرتال بارگذاری می شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بخشنامه نقل و انتقالات آماده شده و طی همین چند روز ابلاغ و بر روی پرتابل بارگذاری می شود.