دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی تریلر به ارزش 30 میلیارد ریال در ماموریت های پلیسی این یگان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف 234 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در انباری در حوالی شورآباد خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی شهرداری در حوزه منابع انسانی و تجهیزات جهت مقابله با بارش برف و باران در تهران خبر داد.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از آمادگی سازمان برای ارائه خدمات در زمستان امسال خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی را تسلیت گفت.

سازمان بهزیستی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر رفاه درباره علت قطع عائله مندی زنان سرپرست خانوار فاقد فرزند و مجرد دارای معلولیت اعلام کرد: در پی برگزاری جلسه هم‌اندیشی با تشکل‌ها یکی از نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد نسبت به قطع حق عائله‌مندی از سوی دیوان محاسبات انتقاد کرد که با پیگیری‌های وزیر رفاه مشخص شد این موضوع به دیوان عدالت اداری مربوط می‌شود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از کشته شدن شش تن در پی وقوع آتش سوزی در باغ شخصی در تهران خبر داد.

هرساله با آغاز فصل پاییز و ورود به نیمه سرد سال هوای کلانشهرها به‌ویژه تهران آلوده می‌شود. طی هفته گذشته نیز شهروندان تهرانی پنج روز آلوده را پشت سر گذاشتند و برخی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا، هوای ناسالم برای همه افراد را ثبت کردند. به‌علت کاهش وزش باد و توقف بارش‌ها طی دور روز اخیر نیز هوای تهران آلوده بوده است اما برای اینکه شرایط اضطرار آلودگی هوا اعلام شود، به گفته معاون نظارت...

یک روانشناس با اشاره به افزایش مشکلات رفتاری نوجوانان در ایام پاندمی کووید 19 اظهارکرد: بسیاری از نوجوانان در این ایام به دلیل افزایش اضطراب و استرس، رفتارهایی نظیر پرخاشگری از خود نشان می‌دهند که لازم است والدین در نوع رفتار خود بازنگری کنند و با افزایش آگاهی و ایجاد ارتباط صمیمانه توجه بیشتری به نوجوان نشان دهند و به آنان کمک کنند از این دوران گذار عبور کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

مدیر دفتر تسهیل‌گری شهر قائم گفت: مردم اسماعیل‌آباد قم در انتظار تعیین تکلیف یا ارائه خدمات شهری هستند.

علیرضا احمدی در سمت ریاست شورای عالی استانها ابقاء شد.

مدیر کل ثبت احوال استان قم از افزایش 5 درصدی طلاق و افزایش 20 درصدی ازدواج‌های استان در ایام کرونایی خبر داد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون (20 آذر ماه) کیفیت هوای پایتخت در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است و تداوم این شرایط تا اواخر وقت دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران در 12 استان کشور طی امروز از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در برخی کلان‌شهرهای کشور از جمله تهران خبر داد.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره عدم رعایت ساعت مصوب کلاس های درس در مدارس غیردولتی، گفت: تمام مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی ملزم به اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش درباره ساعت کلاس های درسی هستند.