دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر بهداشت گفت: مردم هر واکسنی که مورد تأیید سازمان غذا و دارو قرار گرفته را تزریق کنند و در مورد عوارض اندک واکسن‌های وارداتی و شایعات نگران نباشند.

کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که از روز سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده و ضعیف در سطح استان وجود دارد.

معاون کل وزیر بهداشت گفت: متأسفانه برخی از افرادی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است، اصول قرنطینه را رعایت نمی‌کنند و از قرنطینه خارج می‌شوند، آمار این افراد قابل توجه است طبق گزارش دیروز وزارت بهداشت 42 هزار و 500 نفر از افرادی که تست مثبت داشتند از قرنطینه خانگی خارج شدند و بعضا تا 50 کیلومتر هم در سطح شهر تردد داشتند.

زلزله 5.9 ریشتری و به دنبال آن پس‌لرزه‌هایی که هنوز مناطق مختلف گناوه در استان بوشهر را می‌لرزاند، علاوه بر مرز استان‌های بوشهر و فارس، امامزاده «بی‌بی حکیمه» در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز بی‌نصیب نگذاشته است؛ امامزاده‌ای که حالا سنگ‌های ریزش‌کرده، سقف سقاخانه‌اش را سوراخ کرده‌اند. تصاویر این گزارش علاوه بر آخرین وضعیت امامزاده بی‌بی حکیمه، وضعیت مردم روستای «تاج...

رئیس کمیته غذا و داروی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بازدید هیاتی از این کمیسیون از گروه دارویی برکت (شرکت شفا فارمد) به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای تولید واکسن کرونا خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 7 پروژه محیط‌زیستی سازمان در روز سه‌شنبه و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و پیروز حناچی شهردار تهران خبر داد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک، از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک اصحاب رسانه تا 10 اردیبهشت 1400 خبر داد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: مشکل صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی دارای مدارک اقامتی معتبر از جمله کارت آمایش، دفترچه اقامت، گذرنامه با روادید، دفترچه پناهندگی و... مرتفع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که ثبت درخواست ثبت نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیاء بابت بهره گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگ سازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده‌ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه، طراحی شده است.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر لزوم خودداری از برگزاری مراسم دورهمی شب یلدا توسط شهروندان گفت: تمامی محدودیت های شهرهای نارنجی از فردا برای تهران همانند هفته سپری شده اجرایی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری بسیار حائز اهمیت است وشهرداری ها در ایجاد رضایتمندی شهروندان نقش بسزایی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 78 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران، گفت: طرح شهید سردار سلیمانی با هدف شناسایی سریع مبتلایان به ویروس کرونا و ارائه آموزش های لازم در این زمینه در 6 محله شمال تهران در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان ورزش با اشاره به تعطیلی بیشتر مراکز ورزشی به علت کرونا، گفت: تا این لحظه هیچ کمکی از دولت نداشتیم.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا در مورد کلاهبرداری از شهروندان در پوشش تماس‌های از دست رفته بین‌المللی هشدار داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای چهار استان خبر داد.