دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رونق تولید از تحقق 143 درصدی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 در بخش صنعت استان تهران خبر داد.

آمار افراد فوت شده در اثر کرونا در استان مرکزی از 20 نفر در نوزدهم آبانماه 99، به 5 نفر در نوزدهم آذرماه رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت چند توصیه بهداشتی در زمینه خرید نان در شرایط شیوع کرونا را عنوان کرد.

یک فوق تخصص بیماری‌های ریوی با اشاره به از دست دادن حس بویایی و چشایی در ابتلا به کرونا، گفت: این علائم معمولا در مراحل اولیه بیماری نمود پیدا کرده، خوش خیم بوده و ماندگار نیست.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت آبان ماه 648 هزار خودروی حمل و نقل عمومی در 19 آذر ماه خبر داد.

روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف و پلمپ کارگاهی با مواد تقلبی و نامرغوب خبر داد.

ریاست سازمان اورژانس کشور طی پیامی درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید -19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

جمعی از سر بازرسان امور وزارت کشور و شهرداری ها به همراه مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیات همراه از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران، روند لایروبی کانال ها و مسیل ها در مناطق مختلف در سطح پایتخت و... بازدید کردند.

محمدکاظم کاظمی به تغییر متن‌های نویسنده‌ها در کتاب‌های درسی واکنش نشان داد و گفت: دانش‌آموزی که می‌بیند به چه راحتی می‌شود در اثر داستانی یک نویسنده دست برد، اگر قرار باشد در این نظام «آموزش ببیند و پرورش یابد» از دو حال خارج نیست؛ یا این امر برایش پذیرفتنی و عادی می‌شود، یا ما را تحریف‌گر خواهد شناخت و در همه امور دیگر نیز شک خواهد کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه با حجم تقاضاهای انباشته شده در حوزه مناسب سازی شهر برای افراد کم توان مواجه هستیم، گفت: معتقدیم که با یک استاندارد سراسری می توان شهر را برای همه آماده کرد.

یک آگهی تبلیغاتی با چشم‌انداز استانبول؛ شما را به یک تور پنج روزه دعوت می‌کند با شروع قیمت از 12 میلیون تومان. یک سفر زمستانی در روزهای زیبای آخر دی‌ماه با گردش شهری و به صرف تزریق واکسن کرونا! هم فال است و هم تماشا، هم واکسن کرونا.

نتایج تحقیقات آزمایشگاهی نشان می‌دهد که خمیردندان‌های حاوی روی و دهان‌شویه حاوی کلرید ستیل پیریدینیوم (CPC)، ویروس عامل بیماری کروناویروس را به میزان 99.9 درصد خنثی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران اعلام کرد: مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش کلیات لایحه بودجه 1400 در وزارت آموزش و پرورش را تشریح کرد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تشریح اقدامات گروه های داوطلب واکنش اضطراری محلات شهر تهران در شیوع کرونا از توزیع داوطلبانه بیش از 300هزار ماسک در میان مردم پایتخت خبر داد.