دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

بازپرس شعبه 10 دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: یکی از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به اتهام ارتشا بازداشت و روانه زندان شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 250 کیلوگرم تریاک خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به رشد مطلوب شاخص‌های آماری مربوط به درآمدهای دانشگاه در سال گذشته، برقراری فوق العاده ویژه کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه را یکی از مهمترین مصوبات اخیر هیئت امنای دانشگاه عنوان کرد.

سازمان نظارت بر بهداشت انگلیس پس از بروز واکنش آلرژیک در دو نفر از دریافت‌کنندگان واکسن فایزر هشدار داد.

فوق تخصص بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با اشاره به وضعیت شیوع مبتلایان به کرونا و با بیان اینکه در حال حاضر نسبت آمار مرگ و میر به موارد تشخیص داده شده کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: از ابتدای شیوع اپیدمی کووید 19 آمار ابتدایی ابتلا به کرونا حدود 2 تا 2,5 برابر کاهش یافته است.

جاده توریستی اسالم به خلخال یکی از جاذبه‌های گردشگری استان‌های گیلان و اردبیل است که در هر فصلی زیبایی‌های شگفت‌انگیزی دارد و فصل پاییز هم از این ویژگی مستنثنا نیست؛ جاده‌ای که سرتاسر آن پر از زیبایی‌های طبیعی است و با بارش برف این منطقه به استقبال زمستان رفته و باعث شده که زیبایی آن دوچندان شود. در این ویدئو گوشه‌هایی از این زیبایی طبیعی در منطقه گیلان این جاده را مشاهده می‌کنید.

کوکاکولا برای سومین سال متوالی بعنوان بدترین کمپانی آلاینده محیط زیست به خاطر تولید زباله پلاستیکی در جهان شناخته شد و پس از آن هم "پپسی" و "نستله" از دیگر پیشگامان در تولید این آلاینده هستند.

این روزها نوید توزیع گسترده واکسن کرونا، بهترین خبر رسانه‌های جهان است. رسانه‌هایی که این روزها بیشتر درگیر اعلام وضعیت کشورهای مختلف جهان در مبارزه با ویروس کرونا هستند، حالا حامل خبرهای خوشی از آمدن واکسن این ویروس مرگبار شده‌اند.

چهار اوباش که اقدام به ایجاد ناامنی از طریق تیراندازی و عربده کشی در دو نقطه از غرب تهران کرده بودند، دستگیر شدند.

ارتفاع قله اورست، بلندترین کوه جهان، در برآورد جدید 86 سانتیمتر افزایش یافته و هشت هزار و 848 متر و 86 سانتی‌متر اعلام شده است. اورست در مرز دو کشور چین و نپال قرار دارد و کوهنوردان می‌توانند از هر دو کشور به این قله صعود کنند. پیش‌تر، مقامات کشور چین معتقد بودند ارتفاع اورست باید برحسب قسمت‌های سنگی این قله محاسبه شود، اما مقامات نپال کلاهک برفی روی قله را نیز در برآورد ارتفاع در نظر...

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و انهدام پاتوق 18 عضو یک شرکت هرمی در مرکز تهران خبر داد.

وزیر بهداشت آخرین اقدامات انجام شده برای واردات واکسن کرونا با وجود فشارهای سنگین آمریکا را تشریح کرد.

پوستر مستند "A_ B_ C_D " در بک جلسه با تعداد افراد محدود و تحت پروتکل های بهداشتی در وزارت بهداشت در حالی رونمایی شد که دست اندرکاران این مستند، امیدوار هستند که این بیماری از بین برود و فقط یک خاطره از آن باقی بماند.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و رئیس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش برنامه های هفته پژوهش را اعلام کرد و گفت: شعار امسال با توجه به موکدات مهم سندتحول و زیر نظام پژوهش، «مدرسه پژوهش محور، معلم پژوهنده و دانش آموز پرسشگر» است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: رعایت پروتکل‌ها و موازین زیست محیطی اولویت دفع بهداشتی زباله و پسماند در استان کردستان قرار دارد.

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از بارش برف و باران و کاهش دما در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داده و توصیه‌هایی به کشاورزان، دامداران، عشایر و... ارائه کرده است.