دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

شهردار منطقه 15 جزئیات بهره برداری آزمایشی از فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار در منطقه 15 را تشریح کرد.

این نگرانی وجود دارد که کشورهای فقیرتر در ماراتن دریافت واکسن کرونا عقب بمانند زیرا کشورهای ثروتمند دوز بیشتری از این واکسن را که "بیش از حد مورد نیازشان" است احتکار می‌کنند.

مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سلامت وزارت بهداشت درباره تست های تشخیص کرونا و همچنین اقدامات انجام شده برای آزمایشهای گسترده و هوشمند توضیح داد.

معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس با اشاره به گستردگی آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد که در مقابله با این آسیب‌ها و مشکلات باید از نسخه کارآمد دوران دفاع مقدس و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارآمد مردمی به شکل خانه به خانه استفاده و نهضت پیشگیری از این آسیب‌ها را آغاز کرد.

شهردار تهران در حساب توییتری خود اعلام کرد که برخورد با فساد اداری در شهرداری تهران را بدون هیاهو و با جدیت دنبال می‌کنیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف 1000 مترمربع اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک «خرم ده» خبرداد.

وزارت بهداشت امارات متحده عربی واکسن کووید -19 شرکت "سینوفارم" چین را به طور رسمی ثبت کرد.

16 مرکز نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به طور همزمان در سراسر استان با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افتتاح شد.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر از کشف بیش از 56 تن موادمخدر در کشور در سه هفته گذشته خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 23 درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس جمهور منتخب آمریکا وعده داد: در 100 روز نخست آغاز دوره ریاست جمهوری 100 میلیون دوز واکسن کروناویروس برای مقابله با بیماری کووید -19 توزیع می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد: بیماری مرموزی که اخیرا در هند خبرساز شده است می‌تواند با مسمومیت ناشی از فلز سنگین مرتبط باشد.

کارشناس روانشناسی خانواده گفت: اعتیاد یک تهدید اساسی علیه سلامت جسم و روان فرد است که با افزایش جرات‌مندی، تاب‌آوری و خودکنترلی فرد قابل پیشگیری و کنترل است.

رئیس کمیته امداد از پیش‌بینی ایجاد 300 هزار شغل برای مددجویان در سال 1400 خبر داد و گفت: در لایحه بودجه سال آینده 6100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان پیش‌بینی شده که امیدواریم با نگاه مثبت نمایندگان، این رقم افزایش یابد.

در سانحه سقوط یک بالگرد در منطقه "سووآی" فرانسه، پنج تن از سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل شرکت مترو گفت: ایستگاه امیرکبیر در خط 6 متروی تهران در آستانه تکمیل و بهره برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سیل به تأسیسات زیربنایی و منازل مسکونی دشتستان به ویژه شهر وحدتیه خسارت وارد کرده است، گفت: مناطق و خانه‌هایی که در جریان سیل صدمه دیده‌اند در کوتاه‌مدت پاک‌سازی و مشکل مردم برطرف شود.