دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

نایب رییس شورای شهر تهران بر لزوم نگاه ویژه دولت به توسعه حمل و نقل عمومی شهر تهران تاکید کرد.

انگلیس امیدوار است طی چند هفته واکسن کروناویروس آکسفورد مجوز لازم را دریافت کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با ایجاد شیار لرزاننده در نقاط پر خطر محور کرج - چالوس، تعداد تصادفات فوتی این محور تقریبا به صفر رسیده و تصادفات جرحی و خسارتی نیز به میزان قابل توجهی کاهش داشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از امروز 87 نفر کارشناس و محیط بان در قالب 27 اکیپ کار شمارش سالانه گونه های جانوری مناطق حفاظت شده گرمسیری استان را انجام می‌دهند.

یک هنرمند مجسمه‌ساز از تاکید بر شباهت هرچه بیشتر سردیس‌ها با شخصیت در سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر ایران خبر داد و گفت: با توجه به حواشی دوره گذشته ما تمام سعی خود را به کار بردیم تا بتوانیم بیشترین حد شباهت را در ماکت اولیه ایجاد کنیم.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان جزئیات نحوه ورود مهارت آموزان ماده 28 به سامانه آزمون اصلح را تشریح کرد.

معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قوانین ممنوعیت استعمال و تبلیغات دخانیات را به منظور اطلاع رسانی و همچنین مطالبه گری مردم برای جامعه ای عاری از دخانیات، به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کرد.

طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه طرح تفصیلی ویژه منطقه 12 شهر تهران» با قید یک فوریت به تصویب شورای شهر تهران رسید.

براساس مطالعه جدیدی که روز دوشنبه در مجله پزشکی JAMA Open Network منتشر شد، استرسی که یک زن در دوران بارداری احساس می کند، می تواند بر روی رشد مغز کودک متولد شده تاثیر بگذارد.

رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به ضرورت تعیین تکلیف ساختمان روزنامه اطلاعات به شهردار تهران تذکر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق سیلندر های گاز مایع در یک کارگاه شارژ و نگهداری سیلندر خبر داد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دپوی 11 تن آجیل و خشکبار قاچاق به ارزش 12 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان بهارستان خبر داد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به ماده 13 مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و شرایط بحران ناشی از گسترش ویروس کرونا عوارض حاصل از کسر پارکینگ (پارکینگ محله) می بایست به حسابی مجزا به نام سازمان حمل و نقل و ترافیک واریز شود که متاسفانه با وجود پیگیری های مکرر این کمیسیون، معاونت مالی و اقتصاد شهری از اجرای کامل مفاد ماده سیزدهم این مصوبه خودداری...

وزیر بهداشت انگلیس گفت: درصورتیکه تعداد کافی از مردم در برابر کووید -19 واکسینه شوند می‌توان در فصل بهار محدودیت‌های کرونایی را لغو کرد.

بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده در سومین ماه از وقوع زمین لرزه رامیان، با همراهی مردم از سرعت مناسبی برخوردار بوده و تلاش ها برای تکمیل هر چه زودتر واحدهای مسکونی ادامه دارد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ارائه پیشنهادات مختلف کلیات طرح ساماندهی 5 آرامستان تاریخی محدوده دولاب در منطقه 14 را به تصویب رساندند.