دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

شهردار منطقه 22 از افتتاح راستگرد جنوب به شرق تقاطع غیر همسطح شهرک شهید باقری با بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

کارگران بیمه شده در مناطق سیل زده که بنگاه اقتصادی آن ها دچار مشکل شده بدون در نظر گرفتن سابقه 6 ماه حق بیمه، تحت پوشش مقرری بیمه بیکاری قرار می گیرند.

شهردار سنندج گفت: پیوست فرهنگی و اجتماعی در اجرای پروژه های عمران شهری در سه سال اخیر در سطح شهر لحاظ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور گفت: واگذاری طرحهای توسعه ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با ون گازسوز، توسعه ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران با اتوبوس برقی و توسعه ناوگان اتوبوسرانیBRT شهر مشهد به بخش غیر دولتی در وزارت کشور بررسی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برنامه‌ریزی برای توسعه زراعت چوب در این استان با هدف حفاظت از جنگل‌ها و کاهش قاچاق زغال و چوب درخت های جنگلی و خصوصا درختچه‌های کویری تاغ در این استان خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 155 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

یک مجری زن در برنامه زنده تلویزیونی، روباهی را با زور و اعمال خشونت صید کرد تا به خیال خود شجاعتش را به مخاطبان ثابت کند. در پی این اتفاق برنامه ی این مجری جنجالی تلویزیون مصر تعلیق و شبکه پخش کننده به عذرخواهی از بیننده ها وادار شد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه نمودار موارد ابتلا و بستری کرونا در گیلان رو به صعود است، گفت:

رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور درخواست کرد که مسئله ثبت سفارش و خرید واکسن ضد کرونا با لحاظ شرایط کشورمان و درایت در انتخاب مبدأ خرید، در اولویت برنامه های بهداشتی کشور قرار گیرد.

سخنگوی وزارت کشور از درخواست وزارت کشور از سازمان برنامه و بودجه برای جبران خسارت سیل خوزستان خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 10827 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس استان بیش از 57 هزار نفر گزارش شده است.

مدیرکل زندان‌های کردستان از توزیع 900بسته معیشتی میان خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان کردستانی خبر داد.

بارش باران در اولین روز از نیمه‌ی دوم آخرین ماه فصل پائیز 1399، برای ساعتی شهروندان و مدیریت شهری شیراز را غافلگیر کرد و موجی از آبگرفتگی، نقاط مختلف این شهر را در بر گرفت.

رئیس قرارگاه پشتیباتی طرح شهید قاسم سلیمانی از اختصاص 98 هزار تخت در سراسر کشور برای این طرح خبر داد.

در آخرین روزهای فصل پاییز، دوشنبه 17 آذرماه، بارش برف در قزوین این شهر را سفید پوش کرد. به گفته‌ی مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، امروز به‌تدریج بارش برف در استان قزوین و نیمه غربی کشور تضعیف می‌شود.