دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به روند خروج از بنگاه داری گفت: در این دوره مدیریتی، تعدادی از بنگاه های کاغذی و شرکت های کم بازده و زیان ده که بیشتر برای آنها هزینه می کردیم، تعطیل شدند. بالغ بر 25 شرکت کاغذی را تعطیل کردیم و وضعیت خروج از بنگاه داری به خوبی و به شدت پیش می رود.

بر مبنای تجربیات و مشاهدات پزشکان متخصص و دست اندرکاران علوم اعصاب، این روزها فقدان حس بویایی و احتمال وقوع سکته مغزی در بیماران مبتلا به COVID-19 و نیز افراد بهبود یافته از بیماری حتی پس از برطرف شدن علائم اصلی بیماری به یک دغدغه جدی و مهم تبدیل شده است.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان یادآوری کرد که محدودیت تردد از ساعت 21 تا چهار بامداد درد شهر تهران همچنان اعمال می‌شود.

دولت اندونزی اعلام کرد: محموله ای از واکسن چینی کووید -19 وارد کشور شده است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 325 میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مطالبات الکترونیکی، امروز به عنوان نهمین خدمت طرح 3070 در هفته پنجم، رونمایی شد.

مقامات مسکو از برنامه ریزی برای واکسیناسیون هفت میلیون نفر در برابر کروناویروس خبر دادند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از انسداد 25 هزار و 694 سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه متعلق به کلاهبرداران "کارت به کارت" خبر داد.

متخصص آنکولوژی و رادیوتراپی گفت: اینکه کرونا باعث از بین رفتن بیماری سرطان شود کاملا غلط است و هیچ توجیه علمی ندارد چرا که کرونا یک ویروس است و علاوه بر اینکه موجب بهبود بیماران سرطانی نمی‌شود، موجب بدتر شدن شرایط فرد خواهد شد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تداوم بارندگی و وزش باد موثر باعث شده کیفیت هوا امروز (17 آذرماه) در بیشتر مناطق پایتخت در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

این روزها تب پلازا در شهر تهران بالا رفته، هر فضای خالی که در شهر پیدا می شود اولین گزینه برای ساماندهی آن، ایجاد فضاهای باز شهری است همچون میدان هفت تیر یا مسیر امیرکبیر. تبی که چند سالی است در تهران ایجاد شده اما از نظر برخی کارشناسان هنوز تاثیرات خوبی بر شهر نداشته است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا با ارائه اولویت های پلیس فرودگاه در سال جاری، از کشف 44 میلیارد ریال ارز و کالای قاچاق در فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 19 استان کشور خبر داد.

رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مطرح کرد: مطابق با نظرسنجی انجام شده در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مردم هنگام پاندمی کووید19 با وجود اینکه میلی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداشتند اما تمامی آن‌ها را پذیرفتند و ماسک زدن را به عنوان سخت‌ترین اقدام احتیاطی ذکر کرده‌اند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 13 استان کشور طی امروز (17 آذرماه) خبر داد.

آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 67 میلیون و 393 هزار و 283 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 541 هزار و 752 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.