دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس اورژانس استان قزوین گفت: برخورد 10 خودرو در اتوبان قزوین - تهران پنج مصدوم داشت که یک مصدوم به علت وخامت حال توسط عوامل اورژانس در محل حادثه احیا شد ولی متاسفانه موفقیت آمیز نبود.

معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر از جانباختن سرنشینان دو خودرو در سیلاب هرمزگان خبر داد.

استاندار لرستان از ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک اقدام ارزشمند دولت تدبیر و امید خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: عملیات تخریب 15 باب مغازه از ابنیه‌های موجود در حریم قلعه فلک‌الافلاک و پل صفوی آغاز شده است.

زن جوان اهل روستای سوک در منطقه تنگ ارم از توابع دشتستان بر اثر ریزش کوه جان باخت.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 950 نفر درپی بروز سیل و آبگرفتگی در پنج استان کشور از صبح امروز خبر داد.

وزیر بهداشت گفت: گرچه مرگ و بیماری یک شهروند در هر کجای دنیا برای ما ملال آور و دردناک است اما وقتی از مرز 500 مورد مرگ و میر روزانه امروز به مرگ و میر کمتر از 300 مورد رسیدیم، خبر بسیار خشنود کننده‌ای بود گرچه مرگ 294 نفر در کشور، برای ما و خانواده های شان مصیبتی بزرگ است.

مدیرکل انتخابات گفت: در مهلت قانونی ثبت نام، فرمانداریها و بخشداریها میزبان داوطلبان خواهند بود و داوطلبان باید پس از دریافت گواهی عدم سوء پیشینه، اقدام به پیش ثبت نام الکترونیکی کرده و برای نهایی سازی آن به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه کنند. همچنین فرمانداران و بخشداران موظفند پس از بررسی مدارک ثبت نام و تایید آن، رسید ثبت نام قطعی را به داوطلبان تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از پیدا شدن و شناسایی جسد زن جوان غرق شده در سیلاب دشتستان خبر داد.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از اجرای فضا سازی محیطی ایستگاه‌های خطوط مترو در پویش "سفر، سلامت" در ایستگاه‌های خطوط متروی تهران خبر داد.

مدیرکل گزینش استانداری تهران در پیامی بیست و یکمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا را تبریک گفت.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 22 استان کشور خبر داد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در اعتراض به سلب اختیارات شوراهای شهر کشور در وضع عوارض شهری به موجب ماده 53 و سایر مفاد قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 99.9.9 مصوب مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را صادر کردند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون هفده هزار و یازده نفر بوده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با تشریح آخرین وضعیت سه استان جنوبی درگیر سیل و آبگرفتگی اعلام کرد که پیش از این هشدار سطح قرمز برای استان های بوشهر، فارس و خوزستان صادر شده بود.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مردی که با انتشار تصاویر خصوصی زنی جوان بیش از 30هزار دنبال کننده پیدا کرده بود، خبر داد.