دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با فروشندگان غیرمجاز دارو در ناصرخسرو خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به 348 نفر خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: معلولیت امری نسبی است که همه افراد در جامعه به نوعی آن را تجربه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 71 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

در شانزدهم آذر آخرین ماه پاییزی برگ های زرد درختان همراه باران برروی زمین ریختند که امر باغث زیبایی فضای شهر قم شد.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: انتقال تدریس کتاب مدیریت سبک خانواده به جهت سنگینی دروس پایه دوازدهم به پایه‌ی یازدهم در سازمان پژوهش بررسی می شود.

در آخرین روزهای فصل پاییز، یکشنبه 16 آذرماه، بارش برف در همدان این شهر را سفید پوش کرد. این سامانه بارشی از صبح امروز فعال و اول وقت دوشنبه از استان خارج خواهد شد. در پی خروج سامانه بارشی از استان کاهش دما پیش بینی می‌شود به طوری که تا روز چهارشنبه در برخی از نقاط دما به منفی 7 تا 8 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

از زمان انتشار خبر توزیع واکسن کرونا در انگلیس، سؤالات بسیاری در خصوص نحوه توزیع آن، مطرح شده و بیشترین سؤالی که این روزها پرسیده می‌شود این است که آیا افرادی که قبلا به کرونا مبتلا شده‌اند، نیازی به دریافت واکسن دارند یا به شکل طبیعی در بدن آنها مصونیت ایجاد شده است؟

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت لایحه ساماندهی، حفاظت و احیاء مجموعه گورستان‌های دولاب، ایجاد میدانگاه صلح در گورستان ارامنه تهران را مطرح کرد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی کامل و شبانه روزی نیروهای خدمات شهری برای آبگرفتگی های احتمالی برف و باران، گفت: مردم باخیال راحت ازنعمت بارش ها استفاده کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت که به دلیل افزایش قابل‌توجه قیمت‌های ساخت‌وساز، بودجه‌های در نظر گرفته‌شده برای نوسازی و تجهیز مدارس، ارزش قبل را ندارد اما سازمان نوسازی ناچار به تحویل پروژه‌های ساخت در شروع مهرماه یا دهه فجر است.

در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورا، کلیات لایحه شهرداری برای ساماندهی گورستان‌های تاریخی منطقه 14 به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: وجود بازرسی امری ضروری برای تحقق اهداف و مأموریت‌ها است.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از افزایش 10 برابری تولید داروهای درمان کرونا در کشور، خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکلی از لحاظ تامین داروی درمان کرونا نداریم، از طرفی آمادگی صادرات برخی از داروهای درمان کرونا به کشورهای دیگر وجود دارد.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه مشمولین قانون استخدامی مجلس تا سال آینده استخدام می‌شوند، افزود: با همکاری وزارت نفت و سازمان برنامه‌وبودجه، بخاری‌های نفتی برای همیشه جمع‌آوری می‌شوند

طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر یکشنبه (16 آذر 99) یک میلیون 40 هزار و 547 نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز 50 هزار و 310 نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، 730 هزار و 798 نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی 10 روز اخیر (7 آبان تا 16 آذر) به طور متوسط در هر ساعت 551 نفر در ایران مبتلا و بین...