دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما در 21 استان کشور و سرمازدگی محصولات کشاورزی در شرق و جنوب کشور هشدار داد.

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: دانشجویان گرانقدر به مانند وجدان بیدار، خردمند و حق طلبی به شمار می‌روند که جامعه را در مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون ساخته و گام‌های استوار در مسیر توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی برمی دارند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران بر لزوم تقویت ناوگان برف روبی شهرداری تهران همزمان با آغاز بارش ها تاکید کرد.

پس از ماجرای تغییر داستان نادر ابراهیمی در کتاب درسی، این‌بار در داستانی از «قصه‌های مجید» تغییراتی ایجاد کرده‌اند. هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده کتاب می‌گوید این موضوع بدون اطلاع و رضایت او بوده است.

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 11561 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

عضویت 10 عضو شورای شهر در شعب دهگانه کمیسیون ماده 100 در سال پایانی شورای شهر پنجم تمدید شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به اینکه ساختار اداری فعلی پاسخگوی جمعیت استان تهران نیست از تشکیل کارگروهی برای اصلاح ساختار اداری در استان تهران خبر داد.

راز قتل مرد جوانی که حدود سه ماه قبل در شهر مامونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود، در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و دستگیری عاملان این قتل برملا شد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به اینکه حدود 51 درصد از رای دهندگان روحانی در ریاست جمهوری دولت دوازدهم شامل زنان می‌شد، اظهار کرد: آقای رئیس جمهور در راستای جوان سازی دولت و اشتغال بیشتر زنان، مصوب کردند تا پایان کار دولت، 30 درصد از کارکنان دولت را زنان تشکیل دهند، هرچند به دلیل اعتراض یک آقا این مصوبه در شورای عالی اداری لغو شد اما با این وجود 8000 زن در دولت دوازدهم...

پلیس ایتالیا از دستگیری 19 نفر به اتهام قاچاق انسان خبر داد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با اشاره به حمایت این نهاد از 84 هزار دانشجو در سراسر کشور، گفت: 1360 دانشجوی نخبه و استعداد برتر از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه ای در خصوص عدم پرداخت حقوق ثابت به مامورین اعزامی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر کرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با انتقاد از مصوبه جدید مجلس در مورد جایگاه شوراها گفت: اختیارات نهاد شوراهای شهر کشور در حوزه تعیین تکلیف عوارض شهری به شدت محدود و تعیین عناوین، ماخذ و حداکثر نرخ عوارض به وزارت کشور سپرده شده و به طور کلی واژه شوراهای اسلامی شهر از متن مصوبه حذف شده است.

فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار از صبح روز پنجشنبه 20 آذرماه سال جاری مورد بهره برداری آزمایشی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از انتقال لاشه پرندگان جمع آوری شده از سطح تالاب میقان بوسیله بالگرد خبر داد.

بیمارستان‌های انگلیس برای انجام گسترده ترین برنامه واکسیناسیون در تاریخ این کشور آماده می‌شوند.