یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

همواره در مدت نیمه دوم سال هشدار کارشناسان ایمنی درباره حوادث گازگرفتگی بیشتر می شود چرا که این آمار به دو دلیل سردتر شدن هوا و بسته بودن پنجره ها و راه تهویه هوا افزایش پیدا می کند. البته ضمن اینکه برای کاهش آمار این دسته از مسمومیت و مرگ های ناگوار باید به دنبال راهکار اصلی باشیم، اما در این زمان از سال یکی از راه های موثر در زمینه کاهش آمار این است که ضمن بررسی جدی راهکار های اصلی...

علاوه بر سیب، کیوی نیز از جمله میوه‌هایی است که مصرف مرتب آن می‌تواند فرد را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز کند.

براساس لایحه بودجه سال 1400، اعتبارات سازمان حفاظت محیط زیست در بخش حفاظت از مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست و حمایت از محیط‌بانان نسبت به سال گذشته بیش از 36 میلیارد تومان افزایش یافته است.

یک روانشناس گفت: روانشناسی معنوی چیزی فراتر از مشاوره دادن با رویکرد دینی خاصی است و به طور کلی همه مذاهب می‌توانند براساس آموزه‌های خود از آن استفاده کنند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه از تبدیل وضعیت بحرانی شهرستان به وضعیت هشدار خبر داد و گفت: برای کاهش آمار مبتلایان طرح استفاده اجباری از ماسک در اماکن عمومی و ممانعت از خروج مبتلایان به بیماری کووید 19 از منزل، با اجرای طرح ردیابی هوشمند اجرایی می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق و خودرو درپارکینگ ساختمان مسکونی در مجیدیه خبر داد.

مراسم ترحیم حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی نماینده فقید ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه 12 آذر ماه به‌صورت ویدئوکنفرانس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: فاز مطالعاتی واکسن کرونا در حال انجام است.

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: دانشکده علوم پزشکی نیاز شهرستان بروجرد است.

امام جمعه بروجرد گفت: جامعه درمان با تقدیم ده‌ها شهید ایثار را نشان دادند.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرار گاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا در حاشیه نشست مشترک امروز کمیته حمل و نقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و مدیران ذیربط هر سه دستگاه برگزار شد؛ با اشاره به اینکه خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا تعداد بستری ها در بیمارستان ها کاهش یافته است؛ گفت: حوزه‌های حمل...

سخنگوی سازمان غذا و دارو از اخذ کد اخلاق توسط یکی واکسن ایرانی کرونا خبر داد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بااشاره به رقم "وام ازدواج" در لایحه بودجه سال 1400 گفت: رقم وام ازدواج در لایحه بودجه 1400 تغییری نکرده است، لذا با همان رقم و با شرایط سال گذشته یعنی 50 میلیون تومان به مزدوجین پرداخت می‌شود.

معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: با همراهی مردم توانسته‌ایم حدود 20 تا 30 درصد بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها را در کشور کاهش دهیم.

وزیر بهداشت از مقدمات انعقاد قرارداد تولید مشترک واکسن کرونا با یکی از کشورها خبر داد و دیگر مسیرهای پیش بینی شده برای تامین این واکسن را تشریح کرد.

از روز شنبه پانزدهم آذرماه، سریال رادیویی «داوطلب» از دو شبکه نمایش و سلامت پخش می شود که سوژه آن، آتش سوزی است که مدت ها پیش در کلینیک سینای اطهر تهران رخ داده بود.