دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان اورژانس کشور در دیدار با رییس سازمان آتش‌نشانی تهران بر لزوم وجود یک شماره تماس مشترک امدادی برای زمان بحران تاکید کرد.

استاندار تهران تاکید کرد: فعالیت مشاغل گروه های 1 و 2 در شهرهای وضعیت نارنجی مجاز است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، بیان داشت: بر همین اساس پلیس در سطح کشور بیش از 1900 نقطه و مکان استقرار داشته و در هر شیفت از خدمت بیش از 11 هزار نیرو تمام معابر و ورودی ها و محورها را کنترل می کند.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در اطلاعیه شماره 4 خود، کلیات روند اعمال محدودیت های مبارزه با کرونا از شنبه هفته آینده را اعلام کرد.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا شرایط و نحوه فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی در شنبه هفته آینده را تشریح کرد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که اقدام به جعل سایت یک بانک کرده بود.

رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا توضیحاتی را در مورد نحوه فعالیت این مراکز درشهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد ارائه کرد.

«بوستان شکوه مهر» با 11 مرکز، از بزرگترین مؤسسات خیریه کشور است. یکی از این مراکز، آسایشگاه شهید بهشتی مشهد است که از معلولان ذهنی نگهداری می‌کند و مربیان، آموزش‌های مختلفی به این افراد ارائه می‌دهند. کار اصلی آنها خدمات‌رسانی به کوکان بی‌سرپرست از جمله کودکان معلول جسمی و ذهنی است. در حال حاضر 450 نفر تحت مراقبت این مؤسسه هستند که بر اساس بهره هوشی در مراکز مختلف نگهداری می‌شوند. هزینه...

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که در پوشش اعطای وام مسکن اقدام به کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از اختصاص 62 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت از طراحی و اجرای طرح «مدیریت و کنترل اپیدمی کووید -19» به شیوه محله و خانواده محور با شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت» خبر داد.

رییس پلیس پایتخت از ماموران پلیس خواست که مشکلات مردم را مانند مشکلات خود بدانند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که در طول 24 ساعت گذشته، 358 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از اعطای بیمه تشویقی به سربازان ماهر خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: علیرغم پایان محدودیت های کرونایی و تعطیلی دوهفته ای صنوف پایتخت، فقط صنوف گروه های شغلی 1 و2 مجوز فعالیت داشته و ممنوعیت فعالیت گروه های 3 و 4 شهر تهران به مدت یک هفته تمدید شده است.

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان در حیاط بیمارستان مسیح دانشوری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران ضمن تایید این موضوع از بررسی پرونده این تخلف و جریمه بیمارستان خبر داد.