یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با تلاش و همت اعضای ستاد مبارزه با کرونا و همکاری ارزشمند مردم، علما و اقشار جامعه و اصناف، محدودیت‌های کرونایی در بین مشاغل و اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد 96 درصد محقق شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از کشف 125کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و کرمان خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید براینکه شرایط شیوع کرونا در اغلب نقاط فارس قرمز است، از ابتلای 1003 مادر باردار طی 9 ماه گذشته به کرونا در فارس خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف راز قتل مرد 37 ساله خمینی خبر داد و گفت: هر دو نفر عاملان قتل دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از پایان گرفتن درگیری طایفه‌ای در برنامه ریزی عملیاتی پلیس شهرستان و دستگیری عاملان اصلی این درگیری خبر داد و گفت: طی این عملیات چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

سازمان تامین اجتماعی با ابلاغ دستور اداری به واحدهای اجرایی ضوابط بیمه تکمیلی درمان و عمر مستمری بگیران این سازمان از آذر سال جاری تا آبان سال 1400 را اعلام کرد.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت بر " لزوم ارتقاء شاخص‌های رفاه و سلامت اجتماعی و روانی" تاکید کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی سازمان علوم پزشکی تهران گفت: از طریق ارتباط با مراکز فناور و بهره‌مندی از تجارب و ظرفیت‌های علمی بین‌المللی، شبکه‌ای منسجم و همکار برای درمان زخم و فناوری‌های مرتبط ترمیم بافت ایجاد کرده‌ایم.

وزارت بهداشت پیرو انتشار خبری با عنوان "علت مرگ یک بیمار در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت چه بود؟"، در پاسخی عنوان کرد: در پی این اتفاق کمیته بررسی علل مرگ و میرهای ناخواسته با حضور پزشکان متخصص بیمارستان، جراح اعصاب متخصصان بیهوشی، جراح عمومی، ریاست بیمارستان، مدیریت بیمارستان و متخصص قلب برگزار شد که شواهدی دال بر قصور پزشکی محرز نشد.

پلیس بین الملل هشدار داد که ممکن است واکسن بیماری کووید -19 مورد هدف باندهای تبهکار قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: به دنبال بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان، تاکنون 970 لاشه جمع آوری و به صورت اصولی دفن شده است.

شرکت آمریکایی فایزر و شریک داروسازی آلمانی شریک آن، بیون‌تک اعلام کردند که از آژانس دارویی اروپا خواسته‌اند تا مجوز استفاده مشروط از واکسن کرونای تولید آنها را سریع‌تر صادر کند.

مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت برای غربالگری اختلالات تکاملی، حمایت از بیماران اوتیسم، اختلال حافظه و... در عین حال از سیاست وزارت بهداشت برای افزایش تختهای توانبخشی در کشور خبر داد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بیمارستان کوثر سمنان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان، یکی از اصلی ترین مراکزدرمانی این استان برای مقابله با کرونا و درمان بیماران است، البته در حال حاضر روند اپیدمی کرونا در استان کاهشی شده، پس از اعمال محدودیت های شدید تردد و تعطیلی مراکز در هفته های اخیر، تمام نقاط قرمز استان به رنگ نارنجی تغییر وضعیت دادند، تا روز سه شنبه 11 آذر تعداد موارد مثبت ابتلا...

رئیس اداره بازرسی، رسیدگی به شکایات و مسئول اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان همدان از آزادی محیط‌بان همدانی طی روزهای آینده خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: 5828 تن در مراکز درمانی و در وضعیت شدید این بیماری به سر می برند.