یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رعایت هر یک از اصول فاصله‌گذاری، اجرای پروتکل‌ها و تقویت بهداشت یا درمان، محدودیت و مدیریت هوشمند به تنهایی کافی نیست و یک طرح جامع مدیریت هوشمند لازم است. همچنین برنامه‌ها باید قابل اجرا، اثر بخش و کم هزینه باشند و وجود یک همبستگی کامل بین مجریان، تصمیم سازان و تصمیم گیرندگان الزامی است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت که لایحه بودجه 1400 که مسائل مهم کشور در موضوعات اقتصادی، اشتغال و کرونا را در نظر دارد، موضوع حمایت از اقشار مختلف زنان را غیر از حوزه عمومی، به طور خاص نیز دیده است.

پس از آنکه 20 نفر از دریافت‌کنندگان واکسن روسی کرونا به بیماری کووید -19 مبتلا شدند، یکی از سازمان‌دهندگان آزمایشات روی این واکسن، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

سازمان هواشناسی نسبت به مواج شدن خلیج فارس از بعدازظهر امروز (12 آذرماه) تا اواخر وقت دوشنبه (17 آذرماه) هشدار داد.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، از برگزاری وبینار 2 روزه مدرسه پاییزه حقوق کودک، در سنندج خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 151 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

رییس کل دادگستری کردستان گفت: رسانه‌ها در راستای تنویر افکار و اذهان عمومی روشنگری کرده و اخبار و اطلاعات درست را به مخاطبین ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ادامه دار بودن روند ضدعفونی کردن تمامی ایستگاه ها و قطارهای شبکه متروی تهران و حومه براساس پروتکل‌های ابلاغی خبر داد.

لاشه نهنگی که روز گذشته در ساحل کیش دیده شد، جهت بررسی های اولیه و جداسازی اسکلت به ساحل منتقل گردیده است. دومین نهنگ به گل نشسته در سواحل کیش نیز از گونه براید بوده و طول آن 13 متر و 30 سانتی متر است. این نهنگ از جنس نر بوده، حدود 5 تن وزن داشته و بالغ است. طول یک باله آن 1 متر و 30 سانت و فاصله دو باله دم آن 2 متر و 75 سانتیمتر اندازه گیری شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق که از یک جواهر ساز سرقت کرده بودند، خبر داد.

از ابتدای ورود کرونا به ایران، بیمارستان کوثر دانشگاه علوم پزشکی سمنان، یکی از اصلی‌ترین مراکز درمانی این استان برای مقابله با کرونا بوده است. بعد از اوج‌گیری بیماری در موج سوم کرونا، در حال حاضر روند شیوع کرونا در استان سمنان کاهشی شده است. پس از اعمال محدودیت‌های اخیر و تعطیلی مراکز مختلف، تمام نقاط قرمز این استان به سطح هشدار نارنجی تغییر وضعیت داده‌اند. با این حال، همچنان بیمارستان‌های...

سخنگوی دفتر نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد: جلسه مجازی برای ارائه واکسن روسی اسپوتنیک V در حاشیه نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل برگزار می‌شود.

طی چند روز گذشته با تداوم جو پایدار و افزایش غلظت آلاینده‌ها، شاخص کیفیت هوای مشهد، چهارشنبه 12 آذر، معادل 136 و به معنای هوای ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد و توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

شرکت‌معدنی املاح ایران (مجتمع اراک) به درخواست سازمان صمت استان مرکزی 20 دستگاه کپسول اکسیژن 40 لیتری به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرد.

ژاپن قانونی تصویب کرد که بر اساس آن تمامی شهروندان این کشور به طور رایگان واکسن کروناویروس دریافت خواهند کرد.

فرمانده یگان امداد فاتب از کشف کالای قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال توسط واحد های گشت انتظامی یگان امداد فاتب خبر داد.