یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

نابینایان در قم هنوز با مشکلات ابتدایی مرتبط با تردد و حقوق اولیه و البته نادیده گرفته شده خود مواجه هستند.

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزرات بهداشت با اشاره به افت و خیزهای تامین دارو در کشور تحت تاثیر تحریم های آمریکا، در عین حال از بانک مرکزی خواست تا تامین داروی بیماران و بویژه بیماران خاص را در اولویت بالای تخصیص ارز قرار دهد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: رویکرد "اجتماعی محوری" که در یگان ویژه وجود دارد باید بیش از گذشته تقویت شود.

به منظور فرهنگ سازی و مقابله با بیماری کرونا، پویش فرهنگی "سفر، سلامت" در متروی تهران اجرا می‌شود.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ساخت فیلمی سینمایی با موضوع زلزله تهران خبر داد.

استاندار مرکزی با اشاره به اعمال محدودیت‌های اخیر، از خروج استان از وضعیت قرمز خبر داد و گفت: از روز شنبه 15 آذرماه اعمال محدودیت ها در استان طبق شرایط نارنجی و زرد اعمال می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت سیزدهم آذر ماه، روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار کرد: در قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بر ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصتها برای این عزیزان تاکید و دولت مکلف شده تا تمامی تلاش خود را در راستای فراگیرسازی خدمات آموزشی، شغلی، بهداشتی و رفاهی برای آنان به کار گیرد.

استاندار قم با اشاره به اعمال محدودیت های ویژه وضعیت نارنجی در قم از روز شنبه اظهار کرد: گروه های شغلی 1 و 2 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: امسال با توجه به شرایط موجود بازه زمانی 15 روزه هفته پایانی آذرماه و هفته ابتدایی دی ماه برای برگزاری هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس تعیین شده است.

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: 70 درصد مقرری بگیران صندوق بیمه بیکاری را کارگرانی تشکیل می‌دهند که در پایان قرارداد کار بیکار شده‌اند.

جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با حضور حسین ذوالفقاری، علیرضا زالی، انوشیروان محسنی بندپی و محسن هاشمی رفسنجانی چهارشنبه 12 آذرماخ برگزار شد. در این جلسه رئیس کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر اینکه طرح هوشمند مدیریت کرونا با توجه به وضعیت شهرها به لحاظ زرد، نارنجی و قرمز استمرار خواهد داشت از اعمال منع تردد شبانه از روز شنبه در شهرهای...

نیروهای پلیس در نزدیکی ساحل "والنسیا" در اسپانیا، پنج نفر را به اتهام حمل مواد مخدر روی قایق "نارکولانکا" بازداشت کردند.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به واردات واکسن آنفلوآنزا با ارز نیمایی، قیمت آن برای مصرف کننده را 192 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با افسر رابط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور ایتالیا در ایران بر تقویت و افزایش سطح همکاری های پلیسی دو جانبه تاکید کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی در هفتمین کنگره زخم و ترمیم بافت گفت: جهاد دانشگاهی در قالب طرح‌های فناورانه، با محوریت پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت، محصولات نوین در درمان زخم‌های مزمن را در دستور کار قرار داده که پس از سپری کردن مرحله تأیید بالینی و اخذ مجوزهای لازم، در دسترس بیماران قرار خواهد گرفت.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد با انتشار هشداری جدی در خصوص تغییرات آب‌وهوایی، خواستار پایان دادن به جنگ با طبیعت شد.