یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

طی دومین اطلاعیه طرح ملی کوچ، آموزش 12.5 میلیون نفر / ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان رسما اعلام شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق زورگیر در گشت زنی های انتظامی خبر داد و گفت: متهمان به 70 فقره سرقت اعتراف کردند.

در جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی پلاکهای ثبتی باغ بودن یا نبودن املاک روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام شناسایی 13هزار و 881 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته گفت: خوشبختانه تا کنون بیش از 677 تن از بیماران بهبود یافته اند.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور در رویداد بین المللی کلیماتون که به صورت مجازی برگزار شد، ارائه خدمات غیرحضوری در پایتخت را یکی از مهمترین عوامل کاهش سفرهای درون شهری و کاهش آلودگی هوا عنوان کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک نفر و کشف 100 فقره بدل اندازی خبر داد و گفت: متهم قصد فروش 36 قطعه شمس طلای بدلی به ارزش 24 میلیارد ریال را داشت که شناسایی و دستگیر شد.

رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ تاکید کرد: دولت‌های سراسر جهان باید با "اخبار جعلی" پیرامون واکسن کووید 19 که به "یک بیماری همه‌گیر دوم" تبدیل شده، مبارزه کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید بر اساس گزارش‌های دقیق مرکز سنجش و پایش کیفیت باشد.

کارشناس برنامه HIV مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و کمبود کیت‌های تشخیصی، طی 6 ماهه اخیر، شناسایی افراد مبتلا به ایدز در کشور و استان تا 40 درصد کاهش یافته است.

انفجاری که صبح امروز در یک واحد مسکونی خرم آباد رخ داد، یک نفر را به کام مرگ کشاند و 11 نفر را روانه بیمارستان کرد و ناراحت کننده تر آنکه حال 2 تن از مصدومان وخیم گزارش شده و احتمال افزایش فوتی ها قوت گرفته است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در مورد دسترسی کودکان به سلاح شکاری هشدار داد و از والدین خواست در این خصوص مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورند.

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش برف و باران از بعداز ظهر امروز (11 آذرماه) تا شنبه (15 آذرماه) در بعضی استان‌های کشور هشدار داد.

معاون توسعه و پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور درباره عملکرد مراکز گذری کاهش آسیب اظهار کرد: جمعیت تحت پوشش در 6 ماهه اول سال 99 در این مراکز 17 هزار و 482 نفر بوده است.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین مظلومان تاریخ انقلاب اسلامی متاسفانه قانون اساسی است از عدم ابلاغ و اجرای مصوبات شورا از سوی شهرداری انتقاد کرد.

رئیس شورای شهر تهران با رد شائبه تراکم فروشی شهرداری به تامین اجتماعی برای حل مشکل اوراق مشارکت گفت: شهرداری و تامین اجتماعی در حال تهاتر هستند نه تراکم فروشی.

تا امروز دو تخلف در پرونده وقف 5600 هکتار از جنگل‌های آقمشهد پیدا شده که هر دو نشان‌دهنده بی‌اعتبار بودن آن است. حالا اسنادی از اقداماتی متناقض با این ادعا منتشر شده است؛ حسینعلی خادمی، متولی امامزاده حارث روستای آقمشهد، در زمین‌هایی که مدعی است وقف شده‌اند، بین خود و برادرانش تقسیم ارث کرده و از سوی دیگر قطعه زمینی 17000 هکتاری را به شخصی اجاره داده است.