یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بعد از کاهش و لغو محدودیت‌های مردم شور نگیرند و به مانند قبل عمل کنند.

رییس پلیس پایتخت از دستگیری و جمع آوری بیش از 2200 مواد فروش و معتاد متجاهر در پایتخت خبر داد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون 14 میلیون دانش آموز تحت پوشش آموزش و پرورش قرار دارند و بیش از 11 میلیون دانش آموز تحت پوشش شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز لرستان گفت: علت انفجار خانه مسکونی در خرم‌آباد در دست بررسی است.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از بی توجهی شهرداری تهران به حق نظارت مالی شورا در حین خرج و به کارگیری افراد بدون تایید شورا گلایه کرد.

شیوع یکباره ویروس کرونا و ناشناخته بودن آن باعث شد که همه به نوعی استرس ابتلای خود یا عزیزانشان به آن را تجربه کنند و میان اقشار مختلف جامعه، زنان باردار که خود دوران استرس‌زایی را طی بارداری تجربه می‌کنند، همزمانی استرس این دوره با استرس ابتلا به ویروس کووید -19 روزهای سختی را برای این عزیزان رقم زده است.

مقامات آمریکایی با اتمام تعطیلات شکرگزاری، اعمال محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل شیوع کروناویروس در نظر گرفته‌اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر نفیسه حسینی یکتا را به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

آمارها نشان می‌دهد که طی 12 سال گذشته بیشترین میزان از جنگل‌های آمازون در برزیل از بین رفته است.

دقایقی قبل صدای انفجار مهیبی در منازل مسکونی محله 60 متری، خیابان سپاهان خرم‌آباد شنیده شد و شدت انفجار به حدی بود که حتی در محله‌های اطرف نیز این صدا به گوش رسید.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که طی روز گذشته در برخی ساعت ها به‌طور همزمان 2 میلیون و 400 هزار دانش‌آموز و معلم در شبکه شاد حضورداشته‌اند.

یک عضو شورای شهر تهران گفت: مطابق بند 11 ماده پنجاه و پنج برنامه 5 سال سوم، شهرداری تهران موظف شد تا در راستای کاهش و کنترل انتشار آلاینده‌های محیطی هوا ناشی از ایستگاه‌های اتوبوسرانی درون شهری و پایانه‌های اتوبوسرانی برون شهری مستقر در محدوده شهر تهران، لایحه ضوابط کنترل آلایندگی پایانه‌های اتوبوسرانی و ترمینال‌ها را طی 6 ماهه اول برنامه جهت تصویب به شورا ارائه نماید.

رئیس فوریت‌های پزشکی لرستان آخرین وضعیت مصدومین انفجار یک واحد مسکونی در خرم‌آباد را تشریح کرد.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که با پیگیری‌های مستمر ما و تلاش‌های وزیر ارتباطات به زودی محدوده پوشش‌دهی در کشور افزایش خواهد یافت.

کارشناسان معتقدند واکنش به همه گیری کووید -19 نشان داد که جهان از منابع، فناوری و سرمایه سیاسی لازم برای مقابله موثر با بیماری ایدز به عنوان عامل تهدید کننده بهداشت عمومی برخوردار است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف لباس عروس آغشته به مواد مخدر قبل از ارسال به اروپا خبر داد.