یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به طرح جامع برگزاری الکترونیکی امتحانات گفت: در این طرح ارسال سؤالات و تصحیح پاسخ برگ‌ها به‌صورت الکترونیکی بوده و پس‌ازآن نتایج امتحانات نهایی مورد تحلیل قرار می‌گیرد. سپس بازخورد نتایج و تحلیل‌ها، جهت تشکیل کمیته بهبود کیفیت برای اصلاح برنامه‌ها و فرایندهابه سیاست‌گذاران، برنامه ریزان و مدیران آموزش‌وپرورش ارائه می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توزیع 2000 بسته معیشتی در اجرای سومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه در پلیس پایتخت خبر داد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از نصب تابلوی خیابان محمدرضا شجریان به زودی خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه وضع ما در بودجه 1400 خوب است؛ اما هنوز نیازهایی داریم که باید برطرف شود گفت: محوربندی صورت گرفته و آموزش مجازی و سندتحول در لایحه، مورد توجه هستند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به ردیابی هوشمند موارد کرونا در طرح بسیج محله محور گفت: در شروع هفته گذشته بر اساس ردیابی تلفن همراه بیمارانی که کرونا مثبت بودند نشان داد که تنها 20 درصد این افراد قرنطینه را رعایت می کنند و 73 درصد نقض قرنطینه می کنند. این به منزله یک بمب ساعتی در تهران قلمداد می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تهران از سیر نزولی پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های تهران خبر داد.

وزیر بهداشت ضمن اشاره به بحران کرونا، گفت: به عنوان وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران متعهد می‌شوم، اجازه ندهم کوچکترین توقفی در ارائه خدمات مربوط به اچ‌آی‌وی و کیفیت و کمیت آن‌ها در کشور رخ دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از کشف 1 جسد و 2 مصدوم زیر آوار توسط تیم سگ‌های زنده‌یاب خبر داد.

شرکت داروسازی مدرنا اعلام کرد کرد که درخواست استفاده مشروط از واکسن تولیدی این شرکت برای پیشگیری از بیماری کووید 19 را به مقامات آمریکا و اتحادیه اروپا ارائه کرده است.

کارشناس ایدز مرکز بهداشت گلستان با بیان اینکه تاکنون در استان هیچ موردی از ابتلای مبتلایان ویروس HIV به کرونا نداشتیم، گفت: درمان‌هایی که برای بیماران مبتلا به HIV انجام می‌گیرد موجب تقویت سیستم ایمنی بدن آنها می‌شود و همین امر باعث شده که این افراد کمتر در معرض عفونت‌های فرصت‌طلب از جمله ویروس کرونا قرار می‌گیرند.

مدیرعامل خانه موسیقی ایران گفت: از شهردار محترم تهران انتظار داریم نامگذاری خیابان استاد شجریان هر چه زودتر اجرایی شود زیرا تا جایی که پیگیری کردیم این نامگذاری از سوی شورای شهر به شهرداری تهران ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش نسبت به پیام هایی که در شبکه شاد برای برخی اولیاء ارسال و در آن خواسته شده وجهی برای تایید اکانت شاد پرداخت شود، هشدار داد و خواست که خانواده ها به هیچ عنوان توجهی به این گونه پیام ها نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در دیدار با نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس، بر اختصاص کامل منابع سازمان و در نظر گرفتن منابع مناسب و پایدار در بودجه سالیانه براساس هزینه های سازمان به منظور حمایت هر چه بیشتر از بیمه شدگان در شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در کشور تاکید کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به تخریب خانه قدیمی در میدان فلسطین، خواستار بررسی این موضوع در جلسه مشترک کارشناسان وزارت میراث و قضات دیوان عدالت اداری شد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه تحت تاثیر تحریمها، در بحث بیماریابی 90درصدی مبتلایان HIV در کشور مشکل داریم، گفت: ما تخمین 60431 مبتلای زنده در کشور داریم که از این تعداد 22هزار و 406 نفر شناسایی شده در حال زندگی هستند.

در یک عملیات بزرگ بین‌المللی علیه شبکه قاچاق مواد مخدر میان برزیل و اروپا، 45 نفر بازداشت و بیش از 70 خودروی تجملاتی ضبط شد.