یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 25 نفر در پی وقوع حریق در پارکینگ در یک مجتمع مسکونی خبر داد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آبگرفتگی و سیل در هشت استان طی 72 ساعت گذشته خبر داد.

یک شهرند ساکن کره جنوبی گفت: اگر یکی از ساکنان یک ساختمان مبتلا شود به سایر ساکنین اعلام می‌شود تا تست کرونای اجباری بدهند، همچنین دائما پیام هایی با محتوای اینکه چند نفر از کدام منطقه مبتلا شده اند و به کجا رفت آمد داشته اند نیز ارسال می‌شود.

بیماری کووید 19 با علائم مختلفی همراه است که تب و لرز، تنگی نفس، سرفه خشک و از دست دادن حس بویایی از جمله علائم شایع است، اما بنا بر تحقیقات جدید پزشکی و براساس آنچه مبتلایان اظهار می کنند، این بیماری علامت دیگری نیز دارد که افت قدرت شنوایی است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف یک فروند شناور تجاری با بیش از 170 میلیارد ریال کالای دیجیتال قاچاق در بندر ریگ خبر داد.

رئیس آزمایشگاه‌های مرجع کشوری آنفلوآنزا با اشاره به اخبار منتشر شده درخصوص مشاهده آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در بخش‌هایی از کشور، گفت: ویروس آنفلوآنزای میان پرندگان هنوز به انسان‌ها سرایت نکرده است، ویروس در صورتی می‌تواند به انسان منتقل شود که تغییراتی در آن به وجود آید.

رییس پلیس آگاهی ناجا از افزایش 15.5 درصدی کشف سرقت ها از سوی پلیس آگاهی خبر داد.

مدیرعامل شرکت خاکریز آب شهرداری تهران از شناسایی 10 نقطه بحرانی سیلاب در تهران خبر داد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر جزئیات طرح ناظران سلامت که با همکاری وزارت بهداشت و در راستای مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری اجرا می‌شود را تشریح کرد.

ایجاد نظام چندلایه تامین اجتماعی و اجرای کامل قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین‌اجتماعی از جمله دغدغه ها و مطالباتی است که در سال های گذشته به طور کامل محقق نشده است. آنطور که وزیر رفاه اخیرا اعلام کرده، قرار است در راستای عمل به فرامین رهبری، برنامه عمل «ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم» در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه تهیه شود که به نظر می رسد اهداف پیش روی استقرار...

در حالی که آمار فوتی‌های کروناویروس در اروپا از رقم 400 هزار نفر فراتر رفته، برخی از کشورهای این منطقه اقدام به بازگشایی فروشگاه‌ها برای تعطیلات کرده‌اند.

پس از گذشت ده روز از اجرای محدودیت های بزرگ کرونایی مردم و اصناف مختلف قم در خصوص اثرگذاری محدودیت ها نظرات مختلفی دارند.

زندگی هنوز برای کرونا در اردبیل جریان دارد و با وجود گذشت یک هفته از محدودیت های شدیدتر تردد و تعطیلی اصناف، نوک پیکان شیوع کرونا در استانی که چهره زمستانی به خود گرفته به سمت بالا پیش می رود و حالا با این شرایط ظرفیت تخت های بیمارستانی اردبیل تکمیل شده و یا در حال تکمیل شدن است و هر روز که می گذرد هم بر تعداد مبتلایان به این بیماری اضافه می شود و هم بر تعداد جانباختگان ناشی از این...

پیامک سازمان حج و زیارت، زائران حج 98 را در هفته تعطیل و حساس کرونا، راهی بانک‌ها کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته، متاسفانه 6 هم استانی به علت ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به 321 نفر رسید.

حادثه برخورد سواری زانتیا با خودروی نیسان حامل کارگران فصلی در استان بوشهر شهرستان دیر منجر به مصدومیت 22 نفر شد که 10 نفر از آنان با همکاری اورژانس 115 به شکل سرپایی درمان شدند.