یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در واکنش به استشمام بوی نامطبوع در برخی نقاط شهر تهران در روز شنبه (8 آذر ماه) گفت: هنوز منبع یا منابع دقیقی برای بوی نامطبوع تهران شناخته نشده‌اند اما انباشت زه آب در لایه‌های زیر سطحی پس از بارش باران، افرایش بار فاضلاب در شبکه زیر سطحی، آلودگی ناشی از سوخت فسیلی و تغییرات SO2 (دی‌اکسید گوگرد) در هوا و رطوبت هوا در این موضوع بی تاثیر...

سخنگوی سازمان مدیریت بحران از هشدار این سازمان به 17 استان کشور برای آماده باش در برابر بارش برف و باران خبر داد.

سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از شهروندان درخواست کرد تا با توجه به برودت هوا و بارش‌های پاییزی، در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه موارد را به سه شماره اعلام شده گزارش دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 نفر متهم به شکار خرس قهوه ای هستند که یک نفر از آنها دستگیر شد و 2 نفر دیگر متواری هستند.

وزیر جهاد کشاورزی در حکمی مسعود منصور - رییس سازمان جنگل‌ها - را به عنوان رییس شورای حکام مرکز بین‌المللی مدیریت جامع حوزه آبخیز و منابع زیستی منصوب کرد.

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با ایدز، نمایش جدید رادیویی «امید» از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهرهای تاب آور و سازگار با موضوع تغییرات اقلیم از مهم‌ترین و محوری ترین موضوعات محیط زیست شهری در جهان امروز است، گفت: در این راستا رویداد بین المللی کلیماتون با محوریت گرمایش زمین و تغییرات اقلیم و با هدف ایده پردازی و دریافت ایده‌های خلاقانه و کاربردی جهت حل این معضل در شهرها و افزایش تاب‌آوری آن‌ها از سال...

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که احتمالا تولید واکسن «اسپوتنیک V» ساخت این کشور از اوایل 2021 میلادی در هند آغاز خواهد شد.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ارزیابی وسع به دلیل شیوع بیماری کرونا تا پایان امسال برای متقاضیان بیمه رایگان که قصد دارند از خدمات بخش دولتی استفاده کنند، متوقف شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، تاکید کرد: شورای پنجم در راستای شفافیت، طرح انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری را مطرح کرده است.

رییس ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران از پیگیری ایده‌های رویداد کلیماتون برای رفع مشکلات شهر تهران خبر داد.

آمار مرگ براثر ابتلا به کرونا در استان فارس که طی روزهای گذشته روندی کاهش داشت، بار دیگر و برای 24 ساعت اخیر از 40 نفر عبور کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بر هوشمند سازی و الکترونیک کردن خدمات در سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد.

رئیس کمیته ایمن‌سازی حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تدوین ضوابط کنترل آلایندگی پایانه‌ها تاکید کرد.

بارش باران طی روزهای اخیر، موجب بروز آبگرفتگی در خیابان‌ها و کوچه‌های مناطق مختلف اهواز شده است. این چندمین‌بار است که باران، معابر مرکز استان خوزستان را مملو از آب می‌کند و مشکلاتی را برای ساکنان پدید می‌آورد. مدیرکل مدیریت بحران خوزستان دیروز گفته بود هیچکدام از مسیرها مسدود نشده‌اند اما به ساکنان مناطق در معرض خطر هشدار داده شده است. با این حال، به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی،...

سخنگوی وزارت بهداشت، وضعیت کرونا در استان قزوین را تشریح کرد و گفت: برگزاری مراسم‌های تشییع و ترحیم از مشکلات اصلی مدیریت اپیدمی بیماری در استان قزوین گزارش شده است.