یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

ماده واحده «نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش» با امضای رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.

نائب رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با اشاره به افزایش درخواست‌های ثبت ازدواج در تاریخ 99.9.9 مطرح کرد: با توجه شرایط بحرانی پاندمی کووید 19 و تعطیلی دو هفته‌ای بسیاری از مشاغل در جهت کاهش آمار مبتلایان و جان باختگان، فعالیت دفاتر ازدواج و طلاق نیز بنابر بخشنامه سازمان ثبت به صورت زوج و فرد انجام می‌شود اما به دلیل حجم بالای درخواست ثبت ازدواج در تاریخ 99.9.9 دفاتر زوج نیز در مناطقی...

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 12950 مورد جدید کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

رئیس انجمن پزشکان کودک البرز با بیان اینکه صرفا برای یک هفته چند روز دیرتر یا زودتر متولد شدن به کسی جایزه نمی‌دهند، افزود: اتفاقا این مسابقه‌ای است که اگر کسی زودتر برسد بازنده خواهد بود.

- زمان ما هر روز به هر دانش‌آموز یه موز مجانی میدادن. + بله آقا. چرا شیر رو نمیگی؟ هر روز یه دونه شیر میدادن به هر بچه که بخوره جون بگیره. - یادش بخیر پیشاهنگی. چه چیزایی یادمون میدادن. هنوزم که هنوزه خیلیاش به درد آدم میخوره. و این، جزء دیالوگ‌های ثابت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از دوران تحصیلشان برای نوه‌ها و نتیجه‌هاست.

میلیون‌ها فرد آسیب‌پذیر در انگلیس به طور رایگان قرص ویتامین D دریافت می‌کنند.

مراسم اهدای 999 کپسول اکسیژن از محل کمک‌های خیرین یکشنبه 9 آذر، با حضور کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر در سازمان امداد و نجات برگزار شد.

اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت "همبستگی جهانی، مسئولیت مشترک" را شعار روز جهانی ایدز اعلام کرد.

ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت تمام شده بلیت مترو 15000 تومان شده است و همانند گذشته نیست، گفت: موضوعات مطرح شده به معنای گران شدن بلیت مترو نیست.

وزیر بهداشت آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور را اعلام کرد و با بیان اینکه امروز دومین روزی است که مرگ زیر 400 نفر ناشی از این بیماری را (بعد از حدود یکماه) در کشور تجربه می‌کنیم، گفت: از مردم تقاضا می کنیم این آمار را به فال عادی انگاری اوضاع نگیرند.

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده جهت استفاده از ظرفیت طب سنتی در مسیر پیشگیری و کمک به درمان کرونا، در عین حال به برخی ادعاها مبنی بر درمان کرونا با داروهای گیاهی منتسب به معصومین، پاسخ داد.

تاریخ و آثار برجا مانده از تاریخ، بخشی از سند هویتی هر دیاری است؛ اما نامهربانی با این اسناد، آنها را در معرض طوفان ناملایماتی قرار داده و به سمت ویرانی می‌کشاند؛ گاه این ویرانی شامل تخریب فیزیکی بناها و آثار است و گاه عمیق‌تر شده و به ابعاد معنوی و معنایی، لطماتی وارد می‌کند.

لایحه شهردار تهران در خصوص «تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام علمیات حسابرسی سال 1399 شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن» به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

کارگروهی با مسئولیت معاونت برنامه ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی؛ موظف شد نسبت به تحلیل وضع ارزشیابی از امتحانات نهایی براساس پژوهش‌های مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی اقدام کند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 142 کیلوگرم هروئین توسط مرزبانان هنگ مرزی سلماس خبر داد.

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: از مقام ریاست جمهوری انتظار داریم به شکرانه سرنگونی ترامپ رییس جمهور شرور آمریکا دستور فرمایند دولت محترم در تامین منابع خرید 500 دستگاه اتوبوس و تامین ساخت 110 دستگاه واگن ملی در سال 1399 مشارکت نماید تا بخشی از مشکلات حمل و نقل عمومی تهران در شرایط کرونا در سال 1399 رفع شود.