یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت با وجود کاهش پروازهای مسافربری، اکنون برای ارسال محموله‌های واکسن کووید -19 به سراسر جهان آماده می‌شود.

متخصص نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه بخش دیالیز بیمارستان لقمان حکیم با حداکثر توان به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی خدمات ارائه می‌دهد، از انجام تمهیدات لازم در این بیمارستان در زمینه مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرحی را تصویب کردند که به موجب آن حق بهره برداری از مقبره صوراسرافیل (موسوم به شهدای مشروطه) به انجمن روزنامه‌نگاران تهران واگذار می‌شود.

99/9/9 آخرین تاریخ رند قرن 14 شمسی است، تاریخی که از ماه‌های قبل، افرادی برای ثبت آن به نام خود برنامه‌ریزی‌های خاص کردند تا لاکچری بازی را به اوج برسانند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: در صورت رزرو یا مصرف خون در سزارین‌های غیراورژانسی مطابق آیین نامه فعالیت بانک خون بیمارستانی با مرکز درمانی برخورد خواهد شد.

بنابر اعلام کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا، در هفته منتهی به هفتم آذرماه موارد ابتلا و مرگ‌ومیر کرونا در کشور همچنان بالا است؛ با این وجود روند بیماری در کشور به ثبات رسیده و تغییرات آن مختصر بوده است.

رییس پلیس راهور ناجا از مجاز بودن تردد وانت بارهای پلاک عمومی و سواری های عمومی (تاکسی ها و تاکسی های اینترنتی) در طول شبانه روز خبر داد و گفت: محدودیتی برای آنها قائل نشدیم و جریمه ای برای آنها ثبت نخواهد شد.

بررسی طرح انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری تهران، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه با اکثریت آرا اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ری از اخذ اسناد تک برگ کاداستری برای بیش از 56 هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی این شهرستان خبر داد.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: فروش ارز کمتر از قیمت بازار در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی نه از سوی صرافی‌ها بلکه از سوی مجرمان سایبری تنها باهدف سوء‌استفاده از شهروندان انجام می شود.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح تاکید کرد: به منظور توسعه خدمات و عدم نیاز بیمه شدگان از خرید بیمه‌های تکمیلی تجاری، در نخستین گام از بازنگری بسته تعهدات بیمه مکمل این سازمان، از 9 آذرماه کاهش فرانشیز داروها در داروخانه های طرف قرارداد از 30 به 15 درصد، اجرایی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور تا روزهای پایانی هفته گفت: شدت بارش‌ها امروز (9 آذر) در 11 استان کشور و شمال و مرکز خلیج فارس خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 23 استان کشور خبر داد.

یک زن سنگاپوری نوزادی به دنیا آورد که در خون او آنتی بادی کووید -19 مشاهده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق گزارشات ارسالی تاکنون طی بارش های اخیر راه‌های برخی روستایی شهرستانهای بویراحمد، گچساران و کهگیلویه مسدود شدند.

پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان با ارسال پیامک جعلی توقیف خودرو هشدار داد.