یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

در پی افزایش میزان بارندگی در شهر بوشهر، امروز بارش گسترده باران پاییزی در این شهر جنوبی منجر به شکل‌گیری آب‌گرفتگی شد. این آب‌گرفتگی در معابر اصلی و فرعی بوشهر و همینطور کوچه و بازار این شهر وسعت پیدا کرد و موجب سختی عبور و مرور شهروندان شد. صبح امروز نیز بارندگی در اهواز دیگر شهر جنوبی کشور را به تعطیلی کشانده بود و این‌بار بوشهر با افزایش بارش‌های فصل سرد دچار آب‌گرفتگی و انسداد...

بارش باران پاییزی که از روزهای گذشته در تهران آغاز شده است، امروز یکشنبه 9 آذر ماه، باعث کاهش دمای هوا و طراوت فضای پاییزی در تهران شد.

بارش اولین برف پاییزی در شهرستان اهر موجب شادی مردم و کشاورزان شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق سازمان یافته به ارزش 660 میلیارد ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.

تجربه های خبرنگاران اجتماعی و سلامت کشور در طول ماه‌های شیوع ویروس کرونا به صورت 10 روایت در قالب یک کتاب منتشر می شود.

شهردار تهران گفت: نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و مترو از مهم ترین برنامه های شهرداری در حوزه محیط زیست است.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی وزارت علوم، با اشاره به وجود کارآفرینان و سرمایهگذاران علاقمند به حوزه مد و لباس، گفت: این نمایشگاهها به در کنار هم قرار گرفتن طراحان و سرمایهگذاران کمک میکند تا بتوانیم با خلق برندهای ملی و بینالمللی برای کشور تولید ارزش کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است گفت: انتظار مردم از مجلس انقلابی وضع قوانینی بازدارنده در برابر جرایمی همچون سرقت است.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رویداد کلیماتون با ارایه ایده‌های مبتکرانه در سطح محلی، شهرها را در اتحاد جهانی و فعالیت‌های بهتر و هماهنگ‌تر برای یافتن پاسخ‌هایی به چالش‌های آب و هوایی کمک می‌کند، گفت: پاندمی کرونا به معنای توقف در کسب مهارت و همکاری بین المللی نیست.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه حفاظت از امنیت و سلامت مردم در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست از تلاش شبانه روزی بیش از 19 هزار نفر از کارکنان پلیس پیشگیری در سطح کشور، اعم از کلانتری، پاسگاه و یگان امداد در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا خبر داد.

در پی بارندگی های دو روز گذشته در آبادان، خیابان‌ها و محله های این شهر شاهد آبگرفتگی بودند. آبگرفتگی در مناطقی همچون ذولفقاری، امیرآباد، بهارستان، کوی پیروز و بسیاری دیگر از مناطق شهر باعث مشکل در تردد شهروندان شده است. بیشتر آبگرفتگی به دلیل فرسوده بودن سیستم فاضلاب شهری و نداشتن سیستم دفع آبهای سطحی فعال در آبادان می‌باشد که بعد از هر بارندگی شدید تا چندین روز در مناطق مختلف آبگرفتگی...

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به فشار بیش از حد روی منابع انرژی در ایران گفت: به‌طور میانگین ما در کشور از 100 درصد آب‌های تجدیدپذیر خود استفاده می‌کنیم.

نمایشگاه منطقهای توانمندیهای دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه گیلان به صورت مجازی دایر است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با بیان اینکه بهره گیری از فناوری های نوین در بخش های متعدد سازمان وظیفه عمومی از اولویت هاست، گفت: در سال جاری صدور معافیت تحصیلی اینترنتی دانشجویان در استان های تهران، البرز، سمنان و قزوین به صورت آزمایشی انجام شده که کاهش مراجعات حضوری مشمولان و خانواده ها را به همراه داشته است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در پیامی ضمن تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده گفت: تلاش شهید فخری زاده و مجموعه سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع برای ساخت واکسن کرونا بی سرانجام نماند و با تلاش شبانه روزی وی و همکارانش این پروژه هم اکنون به مرحله آزمایشات انسانی رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 144 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.