یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تصمیم دولت برای کاهش اختیارات شوراهای شهر کشور انتقاد کرد و گفت: تصمیم امروز مجلس در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده، آزمونی بزرگ در دفاع از جایگاه مدیریت های شهری سراسر کشور است.

یک متخصص ریه گفت: کرونا لزوما با مشکلات ریوی همراه نیست و درصورت درگیری ریه با این ویروس مدت زمان ابتلا به آن وابسته به بیماری‌های زمینه‌ای فرد و ژنتیک او خواهد بود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک پرحجم و سنگین برخی از معابر پایتخت در صبح بارانی روز یکشنبه خبرداد.

رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران را به اژدهایی چند سر تشبیه کرد که هر سال، سر جدیدی به آن اضافه می‌شود و تاکید کرد: به شهرداری تهران تذکر می‌دهم یکی از معاونت‌های شهرداری به عنوان متولی اصلی پیگیری موضوع در شهرداری مشخص شود.

دولت انگلیس از انتصاب وزیر واکسن به منظور نظارت بر روند واکسیناسیون بیماری کووید -19 خبر داد.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر با اشاره به لزوم ارائه نظام‌نامه پایش برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران از سوی شهرداری بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی تاکید کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد که محدودیت‌های تردد بین جاده‌ای که در پی شیوع کرونا ابلاغ شده بود، همچنان ادامه دارد.

وقوع سیل و رانش زمین در جزیره "ساردینیا"ی ایتالیا جان سه تن را گرفت.

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی مدیر یک سایت که در زمینه شرط‌بندی آنلاین فعالیت می‌کرد، خبر داد.

معاون حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران در بازدید از ایستگاه مترو امیرکبیر اعلام کرد: در حال حاضر 400 دستگاه واگن مترو از مجموع 1507 دستگاه واگن مترو تهران نیازمند اورهال کردن است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم وصول فوری مطالبات شهرداری تهران از دولت تاکید کرد.

وزیر بهداشت گفت: امروز همه می دانیم که اگر قرار باشد در جایی به مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت توجه اساسی و ویژه شود، باید در مدرسه این اتفاق رخ دهد.

بارش باران پاییزی در روز شنبه 8 آذر ماه، باعث کاهش دمای هوا و طراوت فضای پاییزی در شهر اصفهان شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم ترین عرصه هایی که افراد باید برای آن آماده شوند حوزه سلامت و بهداشت است، باید یاد بگیرند چگونه از خودشان و دیگران مراقبت کنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شهادت دکتر فخری زاده اعلام کرد: انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام و همگرایی در پیگیری حقوقی و تعقیب کیفری عاملان ترور، شناسایی و مسدود کردن مجاری نفوذ و عملیات موساد در کشور است.

دیابت لزوما احتمال بیشتر ابتلا به کووید -19را ایجاد نمی‌کند، اما خطر ابتلا به نوع شدید بیماری یا مرگ و میر بر اثر عارضه‌های بیماری را افزایش می‌دهد.