یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 87 درصد بیماران بالای 60 سال استان مرکزی با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به مغفول ماندن مقوله تاب‌آوری و سازگاری به عنوان محوری مهم در مقابل پدیده «گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی» تاکید کرد: غلبه بر اثرات تغییراقلیم به انجام اقدام همگانی با مسئولیت مشترک اما متفاوت در کشورهای مختلف نیاز دارد.

رییس کمیته امداد از ایجاد مرکز پایش فقر و شناسایی نیازمندان در کمیته امداد خبر داد و تاکید کرد: پایش فقر از طریق یک کار علمی و با ارتباط تنگاتنگ با مراکز علمی و پژوهشی کشور در کمیته امداد در حال انجام است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از رویت دو قلاده یوزپلنگ آسیایی در پارک توران شاهرود و تصویربرداری از این گونه نادر در خطر انقراض خبر داد.

پارلمان آلمان ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی خرید را از سال 2022 میلادی تصویب کرد.

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران تا اواخر هفته جاری و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در پی آن هشدار داد.

در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ‌ومیرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایران، مسئولان ستاد ملی کرونا اجرای طرح محدودیت‌های دو هفته‌ای در سراسر کشور را تصویب کردند. این محدودیت‌ها با تعطیلی تمام گروه‌های شغلی 2، 3، 4 و منع تردد خودروهای شخصی از ساعت 21 تا 4 بامداد از روز شنبه یکم آذرماه، آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: تا عصر روز گذشته 350 لاشه پرنده مبتلا به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از سطح تالاب میقان اراک جمع آوری شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران از ابلاغ تعطیلات یک هفته‌ای دستگاه‌های دولتی تهران خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا طی هفته اخیر در کشور، گفت: بیشترین میزان مرگ و میر کرونا طی هفته گذشته مربوط به استان‌های یزد، سمنان و خراسان جنوبی بوده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی شهادت دکتر فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 13402 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از احیای 12 هزار واحد تولیدی در کشور خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: هم اکنون571 مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران فعالیت می کند که 208 مرکز از این تعداد در جهت ارائه خدمات به نیازمندان در جوار مساجد فعالیت می کنند.

آمارها نشان می‌دهد که بیش از سه میلیارد نفر از مردم جهان تحت تاثیر کمبود آب قرار دارند.