یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از پذیرش سهام عدالت به عنوان ضمانت تسهیلات قرض الحسنه زنان سرپرست خانوار خبر داد.

پس از برگزاری سه دوره از جشنواره عکس آسمان آبی، فراخوان چهارمین دوره از این جشنواره نیز منتشر شد. مهلت شرکت در این جشنواره از 6 آذر و حداکثر به مدت یک ماه - تا 6 دی - خواهد بود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره مصاحبه تقطیع و منتشر شده از او در فضای مجازی گفت: «اگر تمامی دوستان این مصاحبه را به‌طور کامل ملاحظه کنند، قطعا مفهوم سخن و منظور صحیح اینجانب از عباراتی که استفاده شده به ذهنشان متبادر خواهد شد تا بهتر و دقیق‌تر بتوانند در مورد تعهد و ارادت خالص اینجانب نسبت به حضرت امام خمینی (ره) قضاوت کنند.»

آقازاده اضافه کرد: گروه شغلی یک و کارخانجات و مراکز تولیدی به دلیل نداشتن ارباب رجوع در حال حاضر فعالند، اما در مرکز شهر اراک عصرها شاهد تجمع هستیم که به شیوع بیماری کمک می کند، به همین دلیل مشاغل گروه یک در شهرهای قرمز با نظر فرمانداران از ساعت 19 تعطیل خواهند شد تا در پایان هفته نتایج خوبی را در خصوص کاهش شیوع کرونا شاهد باشیم.

معاون مالی و اقتصادی شهری شهرداری تهران اعلام کرد: با توجه به برنامه های پیش روی مناطق و هماهنگی های انجام شده با سازمان املاک و مستغلات و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی انتظار می رود درصد تحقق بودجه غیر نقد تا پایان سال حداقل 80 درصد مصوب آن باشد.

در بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایستگاه متروی امیرکبیر، بر تلاش به منظور تکمیل هر چه سریعتر ایستگاه و افتتاح آن تا پایان آذرماه جاری تأکید شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از الزام همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمت در ادارات و همچنین استفاده از حمل و نقل عمومی، جهت کنترل افراد کرونا مثبت خبر داد.

وزیر کشور گفت: استان‌ها به تناسب موضوعات و مسائل خود ستاد تنظیم بازار را تشکیل داده و تصمیم‌گیری می‌کنند.

شیوه‌نامه قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی ابلاغ شد.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: لازم است در مورد نتایج آزمایشات واکسن کروناویروس آکسفورد / آسترازنکا بررسی‌های بیشتری انجام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه از ریزش آوار در یکی از محلات گناوه بر اثر بارندگی خبر داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شیوع جهانی ویروس کرونا علاوه بر تمام معضلاتی که برای کشورها به‌وجود آورده، پیش‌بینی‌های هواشناسی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

مقامات کره جنوبی با اعلام شناسایی بیش از 500 بیمار جدید کرونایی برای سومین روز متوالی اظهار داشتند: از زمان آغاز همه گیری سرعت انتشار ویروس به این میزان نبوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر همکاری و مشارکت خوب شهروندان این شهرستان در اجرای محدودیت های طرح جدید از پلمب 145 واحد صنفی متخلف خبر داد.

در پی شهادت شهید سرافراز دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس کمیته امداد پیامی صادر کرد.