یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

یک متخصص طب اورژانس با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل ها و محدودیت‌های کرونایی و تاثیر آن در قطع زنجیره انتقال بیماری، علایم اصلی کووید در فازهای مختلف بیماری و اصول طلایی قرنطینه خانگی را تشریح کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ضمن اعلام وضعیت آماده باش به کلیه نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کردستان و حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات Eoc از امدادرسانی به خودروهای در راه مانده در مسیر ارتباطی شهرستان سقز خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: از نخستین روز اجرای طرح اعمال محدودیت تردد خودروهای غیربومی به شهرستان تاکنون 700 دستگاه خودرو از ورودی های شهر ساوه بازگردانده شده و این وسایط نقلیه به شهرهای خود هدایت شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به 306 نفر خبر داد

برودت هوا، تداوم باران و هوای ابری تهران و آلودگی، پایتخت را پنجشنبه (6 آذر) در مه فرو برد. تصاویر این گزارش در ساعات مختلف روز پنجشنبه و در مناطق مختلف تهران تهیه شده است.

معاون کل وزیر بهداشت گفت: اقدامات اولیه تولید واکسن کرونا با چند کشور انجام شده که در صورت نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت هزار واحد مسکونی ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد میان کمیته امداد، آستان قدس رضوی، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضا رسید.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه منابع انسانی کارآمد با ارزش ترین سرمایه هر سازمان هستند، تاکید کرد: افزایش روحیه خدمتی کارکنان و بهره وری سازمان در گسترش احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با تعطیلی مراکز شماره گذاری، تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه های صادره منقضی خواهد شد، که این امر منجر به ازدحام مراجعان به مراکز شماره گذاری بعد از اتمام محدودیت ها خواهد شد، برای آسودگی خاطر هموطنان، مقرر شد اعتبار وکالتنامه های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا تمدید شود.

معاون کل وزیر بهداشت گفت: خیرین زنجانی 33 میلیارد تومان در راستای مقابله با کرونا صرف کرده‌اند، با این‌حال بیماران کرونایی، نیازمند حمایت بیشتری هستند تا به دلیل مشکل اقتصادی و معیشت از خانه بیرون نیایند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: شهید طهرانی مقدم یکی از افتخارات بزرگ کشور است که نبوغ او بر هیچ کسی پوشیده نیست.

سازمان هواشناسی نسبت به تقویت سامانه بارشی و تشدید بارش‌ها در بیشتر استان‌های کشور از امروز (6 آذر) تا یکشنبه (9 آذر) و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب، جاری شدن سیلاب و آب گرفتگی گسترده معابر هشدار داده است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی هفتم آذرماه روز نیروی دریایی را تبریک گفت.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: یگان های ویژه ناجا توانسته با رویکرد هوشمندسازی و به کارگیری تکنیک های نوین اقدامات مطلوبی را در راستای اجرای موفقیت آمیز ماموریت های خود انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از معابر شهرک وصال منطقه 19، از افتتاح خیابان 20 متری در این شهرک طی آینده نزدیک خبر داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات از دستگیری کلاهبرداری که خود را در فضای مجازی، صراف معرفی می کرد، خبر داد.