یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس پلیس راه کردستان با اشاره به اینکه با وجود بارش شدید برف و باران تردد در جاده‌های کردستان برقرار است، گفت: محدودیت تردد تریلر در جاده‌های کردستان که از شامگاه گذشته اعلام شده بود، لغو و تردد برای آن‌ها برقرار شده است.

وزیر رفاه در نامه ای به مقام رهبری آورده است: برنامه عمل به فرمایش حضرت عالی در خصوص " ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم " با بهره گیری از دانش کارشناسان، متخصصین و شرکای اجتماعی و با استفاده از ظرفیت قانون ارزشمند ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی با جدیت پیگیری، تدوین و به فوریت تقدیم رئیس محترم جمهوری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح محدودیت ترافیکی و تردد شبانه خودروها در سطح معابر درون شهری استان خبرداد و گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح ناشی از فرهنگ غنی مردم کردستان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر ضرورت حمایت دولت از حمل و نقل عمومی، گفت: برقراری سرویس حمل و نقل عمومی، وظیفه‌ای حاکمیتی است و این دولت‌ها هستند که هزینه‌های ناوگان حمل و نقل شهری را می‌پردازند و برای جابه‌جایی شهروندان یارانه می‌دهند.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (7 آذر ماه) در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

مدارس از جمله اولین مراکزی بودند که از اوایل اسفندماه و در پی شیوع کرونا تعطیل شدند؛ وزارت آموزش و پرورش از همان ابتدا آموزش های تلویزیونی را در دستورکار قرار داد و بعد از چندی در 21 فروردین ماه سال جاری موفق به راه اندازی پیام رسانی داخلی موسوم به «شاد» (شبکه اجتماعی دانش آموز) شد که استفاده از آن در سال تحصیلی جاری نیز به عنوان راهبرد اصلی آموزش و پرورش در دوران آموزش های غیرحضوری...

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در بیشتر استان‌های کشور خبر داد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی هفتم آذرماه روز نیروی دریایی را تبریک گفت.

دومین مرحله کمک مالی کمیته بین المللی صلیب سرخ به مبلغ 250 هزار فرانک سوئیس به جمعیت هلال احمر ایران برای تهیه و تامین تجهیزات اکسیژن درمانی بیماران مبتلا به کووید -19 تخصیص می‌یابد.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در بحبوحه همه گیری بیماری کووید -19 در سراسر جهان به افراد توصیه می‌کند تا تحرک و فعالیت بدنی داشته باشند.

اگر چه پس از سال 84 تصادفات رانندگی کاهش بسیاری داشتند اما ابعاد ثانویه هر تصادف آنچنان وسیع است که باید برای کاهش هر یک تصادف، تلاش کنیم. به عنوان مثال آسیب های اجتماعی ناشی از مصدومیت های شدید و معلولیت ها، فقر اقتصادی ناشی از جانباختن سرپرست خانواده، افسردگی ها و اختلالات روانشناسی برای از دست دادن فردی در تصادفات آنقدر دردناک و آسیب زاست که باید برای کاهش هر چه بیشتر تصادفات تلاش...

در پی وقوع آتش سوزی در بیمارستانی در هند دستکم پنج تن کشته شدند.

سخنگوی شورای شهر تهران خبر جذب 16 آتش نشان زن را نوید شکسته شدن طلسم حضور بانوان تهرانی در قامت آتش نشان و شرکت آنان در عملیات ها دانست.

شمار مبتلایان به بیماری کووید -19 در آلمان از یک میلیون نفر فراتر رفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از یک تن گوشت گوسفندی غیربهداشتی در غرب تهران خبر داد.

آمار جهانی مبتلایان به کووید 19 تاکنون به 61 میلیون و 308 هزار و 613 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 437 هزار و 840 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.