یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

در اولین اطلاعیه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در خصوص طرح ملی کوچ اعلام شد که قد و وزن و سنجش شاخص توده بدنی «BMI» حدود 13میلیون دانش‌آموز وارد سامانه سناد وزارت آموزش و پرورش شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با تاکید بر اینکه در شرایط کرونایی نیازمند فعال شدن بیشتر بخش حمل و نقل در کشور هستیم، گفت: واقعیت این است که بخشی از سیستم حمل و نقل کشور دچار فرسودگی شده و بایستی با توجه به مطالبات کنونی به بازسازی جدی این سیستم در کشور با تمام ظرفیت و توان کمک کنیم.

جلسه قرارگاه مقابله با کرونا در وزارت بهداشت با حضور دکتر نمکی و جمعی از مدیران و معاونین این وزارتخانه با موضوع بررسی آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در کشور و راهکارهای تقویت مقابله با آن، برگزار شد.

قسمت هفتم از فصل پانزدهم برنامه «زاویه»، امشب، 5 آذر ماه ساعت 23 با موضوع کرونا و سیاست‌گذاری اجتماعی سلامت از شبکه چهار سیما پخش می شود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از 20 تن روغن و آرد احتکار شده از پارکینگ خانه‌ای در جنوب تهران خبر داد.

نشریه "وال‌استریت" گزارش داد که اجساد بیش از 600 نفر که اوایل سال جاری در شهر نیویورک بر اثر بیماری کووید -19 جان خود را از دست دادند، همچنان در کامیون‌های مجهز به یخچال که به عنوان سردخانه‌های موقت استفاده می‌شوند، مانده است.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه شماره 3 خود ضمن تقدیر از روشنگری ها و آگاهی بخشی رسانه های مختلف و تلاش اصحاب شریف رسانه، فعالان فضای مجازی و دست اندرکاران رسانه ملی در جهت نقش آفرینی آحاد افراد جامعه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بر استمرار مشارکت مسئولانه همه گروه های مرجع در روند نفی و طرد این بیماری همه گیر از کشور عزیزمان ایران، تاکید کرد.

اگر این روزها فوتبال دیده باشید احتمالا متوجه یک رد قرمز روی صورت بعضی بازیکنان از جمله چهره‌های بسیار مشهوری مثل زلاتان و کریستیانو رونالدو شده‌اید. این خط قرمز که با رژ لب کشیده شده است، جای سیلی نیست اما قرار است تماشاگران را متوجه سیلی‌هایی کند که معمولا کسی به آنها شهادت نمی‌دهد.

همزمان با شب وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، در مراسمی با حضور خادمین آن بانوی گرامی ضریح مطهر کریمه اهل بیت (ع) سیاه پوش شد.

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از بارش شدید باران و بارش برف در بیشتر مناطق کشور طی چهار روز آینده خبر داده و توصیه‌های به کشاورزان، باغداران، عشایر و... کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش گشتی‌های پلیس در معابر خلوت شده پایتخت خبر داد.

اعضای کمیسیون ماده پنج شهر تهران با ایجادپروژه های محرک توسعه در مناطق 15 و 18 موافقت کردند.

وزیر بهداشت از اقدامات انجام شده جهت خرید واکسن کرونا خبر داد و گفت: نهایتا بین 41 تا 42 میلیون دوز واکسن را برای 20 تا 21 میلیون نفر از جمعیت‌مان داریم تدارک می‌بینم؛ واکسن کووید -19 دو دوزه است و باید در دو مرتبه تزریق کرد.

در قالب سامانه «پاکاریم» با همکاری مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران؛ از ظرفیت نیروهای داوطلب برای مبارزه با کرونا بهره‌گیری می‌شود.

رئیس اداره توانمندسازی و مشارکت های محیط زیست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران چالش‌ها و محورهای 5 گانه رویداد کلیماتون را تشریح کرد.

محدودیت‌های تازه کرونایی که از ابتدای آذر آغاز شد، در شهرهای مختلف جلوه متفاوتی از خود نشان داده است. برخی تصاویر نشان از خالی شدن تعدادی از شهرها از خودروهای شخصی و کاهش قابل توجه ترددها دارد، اما برخی شهرهای نیز ترددهای بیشتری را شاهد هستند. این محدودیت‌های تازه، بویژه برای مناطق قرمز و نارنجی، دست‌کم دو هفته اجرا می‌شود و در صورت لزوم ادامه خواهد یافت. در این ویدئو گوشه‌هایی از وضعیت...