یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

یک پرستار بخش ICU کرونای بیمارستان شهید مدرس ساوه نسبت به افزایش مراجعین کرونایی به مراکز درمانی هشدار داد و از مردم خواست تا با رعایت اصول بهداشتی به قطع زنجیره سرایت کرونا ویروس کمک کنند.

مدیرکل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی، شرایط دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان این سازمان به ویژه بیمه شدگانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند را تشریح کرد.

در عصری که بسیاری از کشورهای جهان با مسئله‌ای مشترک به نام اپیدمی کرونا درگیر هستند، و با توجه به وضعیت وخیم بسیاری از کشورها؛ دولت‌ها را بر آن وا داشته است که هرکدام با توجه به شرایط و امکانات و زیرساخت‌های موجود خود تاکتیک‌های متفاوت‌تری را علیه مبارزه با کرونا در پیش بگیرند.

نیروی پلیس نیوزیلند برای کارکنان زن مسلمان خود یک لباس فرم با حجاب (روسری) معرفی کرده است.

بعد از اعلام محدودیت‌های سراسری تردد بود که یکی از شرکت‌های آنلاین خدمات حمل و نقل مسافر اعلام کرد محدودیت‌های تردد شامل خودروهای این شرکت نبوده و شهروندان می‌توانند در طول شبانه‌روز و به طور 24 ساعته از خدمات آن استفاده کنند، موضوعی که رییس پلیس پایتخت به آن واکنش نشان داده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت های خشن در 24 استان کشور خبر داد.

سازمان پزشکی قانونی از کاهش 2.2 درصدی آمار مراجعه کنندگان نزاع به این سازمان در هفت ماهه امسال خبر داد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم‌اکنون (5 آذر ماه) در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. تداوم این شرایط و برقراری وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها طی امروز نیز دور از انتظار نخواهد بود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: مردم از یگان ویژه به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند. از این رو یگان ویژه باید در تمامی زمینه ها، دانش و تخصص خود را بیش از پیش تقویت کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر بر ضرورت آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مقابله با حوادث احتمالی متاثر از سامانه بارشی جدید تاکید کرد.

آمار جهانی مبتلایان به کووید 19 تاکنون به 60 میلیون و 108 هزار و 193 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 414 هزار و 925 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کارگاه غیرمجاز تلغیظ و استحصال سوخت خبر داد.

صنعت و محیط زیست همواره موضوعاتی بسیار مهم و تاثیرگذار در زندگی مردم بوده اند، این موضوعات در استان صنعتی مرکزی نیز همواره مبنای تاثیرگذاری و البته چالش بوده و هستند، جدیدترین موضوع صنعتی و زیست محیطی که اینروزها استان مرکزی را درگیر خود کرده موضوع احداث پتروشیمی الوند در شهرستان شازند است که به مسئله ای مورد مناقشه بین مسئولان و فعالان محیط زیست استان مرکزی تبدیل شده است.

دستیارحقوق شهروندی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، سکوت زنان در برابر خشونت بر خود را ناشی از فرهنگ عمومی و ضعف قانون در عدم حمایت از قربانی خشونت دانست و گفت: در درجه اول زنان باید شجاعانه به بیان خشونت‌های اعمال شده علیه خود بپردازند و پیگیر احقاق حقوق خود شوند، از سوی دیگر در مواردی که زنان در اعمال خشونت بر خود از باب اعتماد و سهل انگاری مقصرند، باید با پذیرش تاوان رفتار...

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی فردا و پس‌فردا (6 و 7 آذر) گفت: در این مدت در 25 استان کشور بارش داریم که این بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌شکل برف پیش‌بینی می‌شود.