یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس فتا استان بوشهر در خصوص کلاهبرداری با شگرد" واریز بسته حمایتی 100 هزار تومانی کرونا به شهروندان " هشدار داد.

سی و نهمین مرحله «طرح رعد» سه شنبه 4 آذر، پس از روزها کار اطلاعاتی و رصد فضای مجرمان به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن 713 سارق، مالخر، فروشنده مواد مخدر و مشروبات الکی و... شناسایی و دستگیر شدند.

فرستاده سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که اگر دولت‌های اروپایی مقررات و تمهیدات بیشتری را به اجرا درنیاورند، اروپا ممکن است در اوایل سال 2021 میلادی با موج سوم ابتلا به ویروس کرونا مواجه شود.

شهروندان تهرانی مبتلا و یا دارای علائم می توانند برای غربالگری بیماری کرونا به مراکز منتخب اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: حدود 158 هزار نفر از افراد دارای معلولیت دانش آموزانی هستند که تحت پوشش خدمات حمایتی و تخصصی و فنی بهزیستی قرار دارند.

فرمانده پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا از کشف بیش از 90 میلیارد ریال ارز و طلای قاچاق توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

در جلسه شورای عالی ترافیک کشور تمهیدات جدید حمل و نقل عمومی در شرایط کرونا بررسی می شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری نوبت هشتم بازنشستگان و وظیفه بگیران واجد شرایط این صندوق تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در شهرستان‌هایی که در معرض آسیب‌هایی همچون اعتیاد قرار دارند، بانوان تسهیلگری تربیت شدند که می‌توان از ظرفیت آنان در پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر استفاده کرد.

مدیرعامل موسسه رایانه شهر تهران از بومی سازی دستگاه های کارت خوان مترو و اتوبوس خبر داد.

همان‌طور که محققان برای دستیابی به واکسن‌های موثر تلاش می‌کنند، برخی از محققان سوال دیگری را مطرح کردند که آیا والدین فرزندان خود را در برابر کروناویروس جدید واکسینه می‌کنند یا خیر؟

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، با بیان اینکه زنان نسبت به مردان در زمان کمتری به موادمخدر وابسته می‌شوند؛ ترویج باورهای غلط همچون تاثیر مصرف موادمخدر بر آرامش، کاهش وزن و رفع مشکلات روحی را از عوامل مهم در گرایش زنان به اعتیاد برشمرد.

کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: به جای مصرف مکمل‌های گران، با سبزی و میوه های فصل پاییز و زمستان، سیستم ایمنی خود را در برابر کرونا تقویت کنید.

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: نباید در رقابت دریافت واکسن کروناویروس حق فقیرترین مردم جهان پایمال شود.

محدودیت‌های تازه کرونایی که از ابتدای آذر آغاز شد، در شهرهای مختلف جلوه متفاوتی از خود نشان داده است. برخی تصاویر نشان از خالی شدن تعدادی از شهرها از خودروهای شخصی و کاهش قابل توجه ترددها دارد، اما برخی شهرهای نیز ترددهای بیشتری را شاهد هستند. این محدودیت‌های تازه، بویژه برای مناطق قرمز و نارنجی، دست‌کم دو هفته اجرا می‌شود و در صورت لزوم ادامه خواهد یافت. در این ویدئو گوشه‌هایی از وضعیت...

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه بازنشستگی همسران و فرزندان شهدا با استفاده از سنوات ارفاقی را ابلاغ کرد.