یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای تهیه برند خارجی اقلام انسولین با مشکل مواجه‌ایم و این مساله تنها مختص استان نیست بلکه موضوعی کشوری است.

کمبود داروهای بیماران پیوند کلیه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد باعث به خطر افتادن جان این بیماران خاص شده است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در حساب توئیتری خود از اتمام برسی لایحه حمایت، صیانت و تامین امنیت زنان در کمیسیون لوایح دولت و راه یافتن آن برای تصویب نهایی به دولت خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 268 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه نظارت ها بر اجرای طرح جامع هوشمند بیماری کرونا بسیار جدی است؛ گفت: طی سه روز اخیر بیش از 11 هزار خودرو در کشور جریمه شده و در حوزه اصناف هم 69769 مورد تذکر داده شده و 7398 مورد نیز پلمپ شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از افتتاح و راه اندازی مرکز شماره 3 نمونه گیری کرونا در شهر یاسوج خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به 294 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 6 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و چرام جان خود را از دست دادند.

معاون حمل و نقل، ترافیک از ثبت تخلف 60 هزار خودرو در ساعات ممنوعیت تردد در شب گذشته (2 آذرماه) خبر داد.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: به دلیل حجم بالای بارندگی در مدت زمان کم، در چند نقطه از سامانه انتقال و شبکه‌های آبیاری و زهکشی شاهد بروز خساراتی بوده ایم.

معاون اجتماعی ناجا تاکید کرد: پلیس جامعه محور باید باشیم.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور وضعیت بیمه بیکاری و عمل به دستور رهبری برای حمایت شغل‌های آسیب دیده از بیماری کرونا را بررسی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم ارتباط معاونت اجتماعی با نهادهای برون سازمانی به ویژه ارگان های دخیل در تولید و توسعه نظم و امنیت تصریح کرد: معاونت اجتماعی ناجا؛ یک معاونت استراتژیک و فرابخشی است.

امروز پیرو محدودیت های جدید کرونایی نظارت و سرکشی گشت های مشترک از اصناف در سطح شهر تهران صورت گرفت و در راستای این نظارت و بر اساس گفته نماینده فرماندار تهران نظارت گشت های مشترک برای برخورد با اصناف متخلف با جدیت مستمر تا پایان طرح ادامه دارد و برخورد قاطع با تمامی تخلفات انجام خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور در بیمارستان شهدای تجریش در جریان وضعیت درمانی روح الله فراهانی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک قرار گرفت.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، در راستای تکالیف قانونی و به منظور کمک به دهیاری‌ها برای پیشبرد امور روستا، تحقق برنامه‌ها و انجام وظایف قانونی، 7500 میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره 2 ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده به نهادهای مذکور تخصیص یافت و پرداخت شد.

وزیر بهداشت آخرین اقدامات انجام شده برای خرید واکسن خارجی کرونا و همچنین اقدامات انجام برای تولید واکسن ایرانی این بیماری را تشریح کرد.