یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از ایجاد باشگاه ماهرسان و پرداخت وام به سربازان ماهر پس از پایان خدمت خبر داد.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت احصاء قوانین حوزه سلامت، در عین حال از منظر حقوقی به برخی حواشی پیرامون استعفای معاون پژوهشی وزارت بهداشت و همچنین اظهارات احمدی نژاد درباره آزمایش واکسن کرونا، پاسخ داد.

نمایندگان اصناف و اماکن دوشنبه 3 آذرماه در روز سوم اعمال محدودیت های کرونایی، از نحوه اجرای محدودیت های کسبه در سطح شهر تهران بازدید و با متخلفان برخورد کردند.

موزیک ویدئوی سمفونی «شهرزاد» با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» و برای ادای احترام و به پاس فداکاری‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا و در حمایت از صلح، دوستی و سلامت نسل بشر منتشر شد.

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح روند بیماری کرونا در استان اردبیل، گفت: برگزاری مهمانی و دورهمی خانوادگی از مشکلات اصلی مدیریت اپیدمی بیماری در استان اردبیل است که البته این موضوع به عنوان مهم‌ترین عامل ابتلا به کووید19 در سراسر کشور است.

رییس پلیس پایتخت از شناسایی تصویر افراد فاقد ماسک و جریمه آنان خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از450 میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

فرماندار مرکز لرستان از همراهی و همکاری کسبه و شهروندان در بحث اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اظهار رضایت کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 12460 مورد جدید کووید -19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه در این بازه زمانی، 453 تن نیز جان خود را از دست دادند.

شبکه ملی رشد به‌عنوان رسانه‌ای پویا با مأموریت توسعه و ترویج محتوای کتاب‌های درسی سال‌ها است که چراغ خاموش فعالیت می‌کند. با معرفی این رسانه به جامعه مخاطبین و رسانه‌های جمعی در قالب 5 شماره از یک پرونده بخشی از عملکرد، رسالت و اقدامات این شبکه آموزش محور را در دوران شیوع بیماری کووید 19 بیش از قبل تشریح شود. شاید مهم‌ترین انتظار مسئولان این شبکه باور داشتن به آن و مهم‌ترین خواسته کاربران...

صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد: در سال 2021 میلادی حدود دو میلیارد دوز واکسن کووید -19 به کشورهای فقیر و در حال توسعه ارسال می‌شود.

دقایقی قبل فردی با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش قرچک سرپرست این اداره را با اسلحه مورد هدف قرار داد. در این راستا چهار تیر شلیک شده و به پا و دست و کمر فراهانی سرپرست آموزش و پرورش قرچک اصابت کرده است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص چگونگی حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت‌ها اطلاعیه ای صادر کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، خدمات ارایه شده به بیماران کووید -19 در مراکز 16 ساعته کرونا را تشریح کرد.

در راستای تفاهم‌نامه مشترک بین وزارت علوم، آموزش‌وپرورش، کشور و صداوسیما و جمعیت هلال‌احمر؛ بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی هشتم آذرماه 1399 به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی به اعلام جزئیات پنج خدمت جدید سازمان تامین اجتماعی که از این پس در قالب طرح 3070 به صورت غیرحضوری ارائه می شوند، پرداخت.