یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

متروی تهران با صدور اطلاعیه‌ای در مورد واریز بخشی از پول اوراق مشارکت توضیحاتی ارائه کرد.

محدودیت‌های تازه کرونایی که از ابتدای آذر آغاز شد، در شهرهای مختلف جلوه متفاوتی از خود نشان داده است. برخی تصاویر نشان از خالی شدن تعدادی از شهرها از خودروهای شخصی و کاهش قابل توجه ترددها دارد، اما برخی شهرهای نیز ترددهای بیشتری را شاهد هستند. این محدودیت‌های تازه، بویژه برای مناطق قرمز و نارنجی، دست‌کم دو هفته اجرا می‌شود و در صورت لزوم ادامه خواهد یافت. در این ویدئو گوشه‌هایی از وضعیت...

مرمت قدیمی ترین ساعت شهری تهران در مسجد مشیر السلطنه که 121 سال پیش در دوران قاجار ساخته شد و 70 سال پیش از کار افتاده؛ ازسوی شهرداری منطقه 11 و با استفاده از خبره ترین افراد آغاز شد.

ساحل تنها دریاچه طبیعی داخل شهری ایران، امروز با برف پاییزی اردبیل سفیدپوش شد.

بنابر اعلام مسوولان وزارت بهداشت درباره تامین و خرید واکسن کرونا، ایران در کنسرسیومی قرار دارد که سازمان بهداشت جهانی در این زمینه تشکیل داده و 18 شرکت معتبری که واکسن‌های آنها مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته، مقرر شده که برای کشورهایی که عضو کنسرسیوم هستند تأمین شود و ایران نیز جزو این کنسرسیوم است و انتخاب‌هایمان را برای خرید واکسن، از بین این شرکت‌ها انجام خواهیم داد.

«آسترازنکا» امروز (دوشنبه) اعلام کرد واکسن کرونایی که به‌صورت مشترک با دانشگاه آکسفورد ساخته است تا 70 درصد در پیشگیری از بیماری مؤثر است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 250 کیلوگرم هروئین، تریاک و شیشه در جریان دو عملیات پلیس در تهران خبر داد.

به پیشنهاد فرمانده ناجا و با تأیید فرمانده معظم کل قوا برخی مدیران ناجا به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

شهردار منطقه13 از نصب 18 دوربین نظارت تصویری با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم و افزایش ضریب امنیت در بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران در 15 استان از اوایل وقت پنج‌شنبه (6 آذرماه) تا اواخر وقت شنبه (8 آذرماه) هشدار داد و با توجه به حاکمیت این شرایط جوی توصیه‌های کشاورزی را ارایه داد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آمادگی سازمان تاکسیرانی برای فصل سرما با هدف خدمات رسانی مناسب به شهروندان در ایام بارش نزولات آسمانی با اولویت رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی با اشاره به اینکه 2060 خبرنگار سهمیه طرح ترافیک سال 99 را دریافت کرده اند گفت: طی هفته ی آینده اسامی 1800 نفر از خبرنگاران در سامانه ی شفافیت قرار می گیرد و 260 نفر باقی مانده نیز پس از رفع نقص مدرک در سامانه شفافیت بارگذاری خواهند شد.

در نشست مشورتی شبکه منطقه‌ای مراکز هماهنگ‌کننده کاهش تقاضای موادمخدر کشورهای آسیای غربی و مرکزی بر انجام مطالعه منطقه‌ای در مورد تأثیر بیماری کووید19 بر مصرف‌کنندگان موادمخدر تاکید شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری قدیمی‌ترین موبایل قاپ تهران خبر داد.

معاون درمان وزارت بهداشت در ابلاغیه ای به معاونتهای درمان دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور، بررسی عملکرد بیمارستانها و پزشکان در سزارین های تقویمی 99.9.9 را خواستار شد و تاکید کرد: با بیمارستانها و پزشکان دارای سابقه آمار بالای سزارین مدیریت نشده، برخورد خواهد شد.

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر تهران خبر داد.