یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

تأمین داروهای تخصصی نظیر ام اس، شیمی درمانی و بیماری های خاص و تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز بخش های تخصصی و فوق تخصصی نظیر چشم پزشکی، دیالیز، مرکز رویش و ناباروری از مهمترین خدمات داروخانه مرکزی شماره 2 هلال احمر (تهرانپارس) است.

وزیر بهداشت آلمان گفت: امکان شروع برنامه واکسیناسیون کووید -19 در ماه دسامبر وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی، مطالب منتشر شده در شبکه های مجازی با نام "سرهنگ مصطفی دبیری از ناجا" را تکذیب کرد.

شهمیرزاد، شهری زیبا و کوهستانی در شهرستان مهدیشهر و در فاصله حدود 25 کیلومتری شمال مرکز استان سمنان، با سرد شدن هوا در فصل پاییز طلایی‌پوش شده است. منطقه «شیخ چشمه سر» یکی از مناطق ییلاقی در شهر شهمیرزاد است که هر فصل از سال زیبایی خاص خود را دارد، اما در فصل پاییز یکی از طلایی‌ترین نقاط این شهر به شمار می‌آید. قدم زدن در کنار رودخانه همیشه جاری شیخ چشمه سر و در میان انبوهی از برگ درختان...

رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از آغاز نهضت آموزش زبان اشاره مبتنی بر بسته تحولی مدرسه انطباقی در کردستان خبرداد.

دولت امارات متحده عربی واردات مرغ و ماکیان از کشورهای اروپایی را ممنوع کرد.

نخست وزیر اسپانیا گفت: راهکار کشور برای مقابله با کروناویروس اثربخش بوده است.

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اثرگذاری 9 زمین لرزه بر تهران در ماه آبان خبر داد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش 80 درصدی ترافیک پایتخت در ساعات ممنوعیت تردد و نیز آغاز جریمه خودروهای متخلف به وسیله دوربین ها از شب گذشته خبر داد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اظهار کرد: باتوجه به دستورالعمل بانک مرکزی سقف پرداخت اعتبارات صندوق امداد ولایت 30میلیون تومان بود که اکنون با توجه به شرایط موجود، درخواست افزایش این اعتبارات تا سقف 70 میلیون تومان را به بانک مرکزی ارائه داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از کاهش 31 درصدی مسافران مترو همزمان با شروع اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اراک گفت: به نظر می رسد با اعمال محدودیت ها طی دو تا سه روز اخیر، تعداد مراجعات بیماران به بیمارستان کمتر شده و به سمت شرایط پایدار در حرکت هستیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مسمومیت خانواده چهار نفره با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تبیین جزئیات غیرحضوری شدن پنج خدمت در سازمان تامین اجتماعی پرداخت و به پرسش های خبرنگاران در این زمینه پاسخ داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با ابراز رضایت از اقدامات مطلوب سازمان مدیریت پسماند و مناطق در آماده سازی به موقع سایت‌های برف روبی گفت: بازدید انجام شده از سایت‌های برف روبی 9 منطقه حاکی از آمادگی مناطق و پشتیبانی و نظارت مطلوب سازمان پسماند است.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی تکمیل پیست دوچرخه مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) خبر داد.