یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های 10 استان کشور خبر داد.

در حالی که ماه‌ها از شیوع کرونا در کشورهای جهان می‌گذرد، همچنان مهمترین راه برای در امان ماندن از این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه فاصله گذاری اجتماعی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، فردا (4 آذرماه) از طریق سامانه تلفنی «سامد» پاسخگوی مردم استان تهران است.

آمار جهانی مبتلایان به کووید 19 تاکنون به 58 میلیون و 986 هزار و 439 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 393 هزار و 689 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران از ضرب و شتم یک تکنسین اورژانس حین مأموریت خبر داد.

با حکم فرمانده ناجا، سردار " مهدی حاجیان " به عنوان معاون اجتماعی ناجا منصوب شد.

پلیس امارات از کشف و ضبط بیش از 123 کیلوگرم مواد مخدر از نوع کریستال در شیخ نشین خبرداد.

یک متخصص بیماری‌های داخلی گفت: اگر آموزش‌های لازم به مردم داده نشود، آینده خوبی در مورد کرونا نخواهیم داشت.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (3 آذر) به مرز 59 میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و 400 هزار نفر رسید. در حال حاضر آمریکا با بیش از 12 میلیون و 588 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید -19 هم‌اکنون...

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی گفت: از ابتدای سال تاکنون میزان اهدای خون در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال 98 بالغ بر 12 درصد کاهش یافته است.

یک روانشناس گفت: متخصصان سلامت عمومی و آموزش بهداشت و برخی متخصصان اعصاب و روان بر این باور بودند که همه‌گیری‌ها و کاهش اضطراب ممکن است مانند شمشیر دو لبه عمل کند.

یک روانشناس گفت: اینکه ما نمی‌توانیم «نه» بگوییم؛ یعنی به تأیید دیگران نیاز داریم، این باور را داریم که زمانی خوب و دوست داشتنی هستیم که به همه جواب مثبت و بله بگوییم.

از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا بازار توصیه‌های مراقبتی و نسخه‌پیچی‌های محلی و طب سنتی در کشور نیز حسابی داغ شد؛ توصیه‌هایی بدون اثبات علمی که مرهمی بر استرسی روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا بود.

ساعت 06:50 صبح امروز - دوشنبه 3 آذرماه - مسیر رفت و برگشت محور ساحلی گناوه - بوشهر (شیف) به دلیل آب‌گرفتگی مسدود اعلام شد.

عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا درباره تاثیر دیابت بر باروری زنان و مردان توضیح داد.

جزیره هرمز در 15 کیلومتری جنوب بندرعباس قرار دارد و در سال‌های اخیر مقصد مهم گردشگران و دوستداران طبیعت بوده است. به دلیل رونق توریسم، بسیاری از مردم محلی با تغییر شغل از صیادی و قایق‌رانی، به مشاغل مرتبط با گردشگری روی آورده‌اند. به دلیل شیوع کرونا در ماه‌های اخیر صنعت گردشگری جزیره هرمز ار رونق افتاده و بسیاری از مشاغل محلی را به ورشکستگی کشانده است. در این شرایط، مشاغل مرتبط با گردشگری...