شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های آموزش و پرورش گفت: آموزش‌وپرورش با طرح آبا درصدد است تا در مناطقی که دانش آموزان لازم التعلیم دسترسی به کلاس و درس ندارند و همچنین در زمان‌هایی که مدارس تعطیل است، کلاس درس را برگزار کند.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (2 آذر ماه) کیفیت هوای برخی مناطق پرتردد پایتخت در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های 21 استان کشور خبر داد.

واژگونی اتوبوس حامل کارکنان پالایشگاه نفت در کمربندی نجف آباد به خمینی شهر که صبح امروز رخ داد، دست کم چهار کشته برجای گذاشت.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دستورالعمل اجرایی تفاهم‌نامه با شرکت بیمه معلم در خصوص بیمه حوادث و درمان دانش‌آموزی را به استان‌های ابلاغ شد.

تغذیه مناسب از جمله راه‌های مهم حفظ سلامتی است و از این طریق میتوان بسیاری از بیماری‌های عفونی را مهار کرده و یا مانع از بروز آنها شد. آنچه از بررسی متون علمی و گزارش های مراکز پژوهشی معتبر میتوان استنباط کرد، این است که برای مقابله با بیماری کووید -19، بهترین شیوه ارتقا و تقویت وضعیت سیستم ایمنی بدن و تامین میزان نیاز به مایعات، الکترولیت ها، انرژی، پروتئین و ریز مغذی ها است.

آمار جهانی مبتلایان به کووید 19 تاکنون به 58 میلیون و 494 هزار و 801 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 386 هزار و 570 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

به گفته یک روانشناس شیوع ویروس کرونا برای بسیاری از افراد با تجربه استرس همراه بوده است، به طوری که افراد در پاسخ به این استرس‌، ممکن است واکنش‌های هیجانی مختلفی نظیر نگرانی یا اضطراب در خصوص سلامتی خود، عزیزان و حتی نارضایتی از تغییر سبک زندگی و شغلی از خود نشان دهند. از سوی دیگر زمانی که میزان این نگرانی ها یا اضطراب‌های تجربه شده به گونه‌ای باشد که روند شغلی، تحصیلی و روابط بین فردی...

صبح امروز حادثه واژگونی اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان 4 کشته و 17 مصدوم به جا گذاشت.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تعطیلی دو هفته ای تهران گفت: اجرای تعطیلی چندروزه، راه حل مساله نیست بلکه فرصتی را به مسئولان برای اندیشیدن تمهیدات لازم جهت اقدامات اصولی می دهد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش 30 درصدی ترددهای جاده‌ای در روز گذشته خبر داد.

سوپروایزر بیمارستان کامکار گفت: در حال حاضر نیز جنگی شدید وجود دارد و فقط نوع جبهه تغیر کرده است وما نیز با دشمنی خطرناک و نامرئی میجنگیم که این امر مبارزه را بسیار دشوارتر کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تدابیر و تمهیدات این مجموعه برای استمرار خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان در فصل سرما خبر داد و گفت: به این منظور، پیش‌بینی‌های مورد نظر به ویژه برای مسیرهای شمالی پایتخت و توقفگاه‌های واقع در سامانه‌های برف‌خیز به عمل آمده تا ناوگان با آمادگی لازم در سطح شهر فعالیت کند.

دکتر سعید راد، پدر علم رادیولوژی ایران و بنیانگذار دپارتمان رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دار فانی را وداع گفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر اینکه از دست دادن، رو بوسی کردن و در آغوش گرفتن افراد مسن پرهیز کنید، گفت: افراد سالمند از حضور در مکان‌های شلوغ و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی پرهیز کنند.

زلزله 4.4 ریشتری در مقیاس امواج درونی امروز مرز استان‌های هرمزگان و فارس_حوالی اشکنان را لرزاند.