یک‌شنبه 1 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران فاقد سیاست واحد برای ایمنی، حمل ونقل و ترافیک است افزود: شهرداری نباید در حوزه ایمنی، حمل ونقل و ترافیک سلیقه ای عمل کند.

پسماندسوزی در شهرستان‌های جنوب استان تهران یکی از عوامل موثر بر ایجاد آلودگی هوا طی فصل‌های سرد سال است. رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان با بیان اینکه معضل پسماندسوزی به‌صورت عمده داخل این شهرستان حل شده است، گفت: این مشکل در مرزهای شهرستان‌های استان تهران بیشتر دیده می‌شود و باید به‌صورت استانی حل شود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح مهم‌ترین حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته در پایتخت پرداخت.

"ساموآ" که یکی از جزایر "پلینزی" در اقیانوس آرام است، اولین مورد ابتلا به کرونا در این جزیره را اعلام کرد.

به دلیل ابتلای معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به کرونا بررسی درخواست نحوه نگداشت مسیل ها به تعویق افتاد.

استاندار تهران با اشاره اینکه بهره گیری از کارکنان استانداری در مناصب مدیریتی راهبرد استانداری تهران است از تهیه شناسنامه و رتبه بندی فرمانداران استان تهران خبر داد.

دبیر شورای تخصصی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از ارزیابی کیفی و کمی داوطلبان ورودی سال جاری دانشگاه فرهنگیان در 24 استان کشور خبر داد.

در ترکیه طی یک روز 5532 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وزیر بهداشت در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که با همراهی نیروهای بسیج گامهای موثری در مهار بیماری کرونا برداشته شود.

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در پی آغاز اعمال محدودیت های جدید کرونایی، جزئیات کاملی از تمهیدات اتخاذ شده پیرامون رسیدگی به امور بیمه ای بیمه شدگان و کارفرمایان در آذرماه را اعلام کرد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را در دومین روز از آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی در پایتخت که با بارش باران همراه شده، تشریح کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: همزمان با فصل سرما برنامه‌ها و اقدامات حفاظتی برای صیانت از حیات وحش در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران افزایش خواهد یافت.

زلزله‌ای به بزرگی 6.2 ریشتر مناطقی از شیلی را لرزاند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم نگهداشت شبانه روزی کارتن خواب ها در گرمخانه های پایتخت در روزهای سرد و کرونایی تاکید کرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی امروز (2 آذر) در 26 استان کشور بارش باران خواهیم داشت، گفت: به‌تدریج با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در برخی مناطق بارش برف رخ می‌دهد.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «علمدار» یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 آذرماه از طریق شبکه شاد و کانال اختصاصی جشنواره فرهنگی و هنری علمدار به آدرس (Alamdar99@) آثار خود را ارسال کنند.