شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی از تصویب برنامه جامع سطح بندی خدمات درمانی در ماه گذشته در هیئت مدیره این سازمان خبر داد و شاخص های سطح بندی خدمات در بخش سرپایی و بستری را برشمرد.

سامانه بارشی که از اواخر هفته گذشته در همدان باعث کاهش دمای هوا در این استان شده همچنان ادامه دارد. این سامانه بارشی قوی، امروز و امشب هم در این استان فعال خواهد بود اما از ظهر فردا از همدان خارج می شود. طی 24 ساعت گذشته ایستگاه هواشناسی دانشگاه بوعلی سینا با ثبت 34میلیمتر بارش بیشترین میزان بارش را در استان همدان ثبت کرده است.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی از مناسب‌سازی 1000 عنوان کتاب، 36 رشته مهارتی، 42 رشته فنی و حرفه‌ای و 80 رشته کاردانش خبر داد.

رئیس انجمن علمی اقتصاد سلامت ایران و معاون سابق وزیر رفاه با اشاره به موضوع عدالت در سلامت و ضرورت توجه به شاخص های توزیع خدمات درمانی در نقاط مختلف کشور گفت: طبق یک بررسی آماری، در 64 درصد خانوارهای ایرانی، به طور متوسط یک فرد بیمه شده وجود دارد که این نرخ در برخی استان ها مثل سمنان و یزد 95 درصد و در برخی استان ها 26 درصد است.

زلزله 4.1 ریشتری در مقیاس امواج درونی امروز حوالی مجن در استان سمنان را لرزاند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: با توجه به موج سوم کرونا، به منظور کاهش خطر ابتلای افراد تحت حمایت به این بیماری، مددجویان می توانند درخواست های خود را اینترنتی و از طریق سامانه ایست ارائه دهند.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا درباره تردد پلاک معلولین و غیربومی ها در طرح جدید محدودیت های کرونایی توضیحاتی را ارائه کرد.

از صبح امروز (اول آذر) در کل کشور محدودیت‌های نسبتا شدیدی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اعمال شده است؛ محدودیت‌هایی که به گفته مسئولان، قرار است مناطق با سطح هشدار قرمز را عملا تعطیل و مناطق نارنجی را نیمه‌تعطیل کند. بدین ترتیب، اغلب مشاغل - به جز مشاغل سطح یک - به مدت دست‌کم دو هفته تعطیل خواهند بود و محدودیت‌هایی برای تردد خودروها در شهر و خارج از شهرها اعمال می‌شود. بر اساس...

ماموران گمرک و پلیس برلین در عملیاتی مشترک یک انبار غیرقانونی تنباکوی قلیان را کشف و دست‌کم یک نفر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تاکنون؛ 27150 فقره درخواست در دفاتر پلیس +10 ثبت و تعداد 23هزار و 424 فقره موتور ترخیص شده است.

کمیته امداد و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، با هدف توانمندسازی و ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، از کارکنان نظام شبکه به دلیل تلاش بی وقفه در راستای خدمتگزاری به مردم از آغاز همه گیری کووید 19 تا کنون، قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 20 تن اکسیژن برای مواقع ضروری از فولاد مبارکه تامین شد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: پایداری نظام اجتماعی و سیاسی تنها با سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ممکن است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آغاز اجرای محدودیت‌های کرونایی در کشور، یکی از راه‌های اصلی انتقال کرونا را مهمانی‌های خانوادگی معرفی کرد و از مردم خواست در این مهمانی‌ها شرکت نکنند.

فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف یک تن و 735 کیلوگرم انواع موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.