شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید -19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

یک فعال محیط زیست ضمن بیان اینکه ایران یکی از قربانیان اصلی تغییرات اقلیمی است، گفت: تداوم نگاه ایده‌محور و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به منظور بهره‌گیری مطلوب از طرح‌های پیشنهادی در مدیریت شهری، ضمن هویت بخشیدن به رویدادهای بین‌المللی، کمک شایانی به حل مسائل تشدیدکننده گرمایش جهانی و جلوگیری از پیامدهای ناشی از تغییرات اقلیمی می‌کند.

استاندار قم بیان کرد: تشدید یا تمدید یا حتی تسهیل طرح بستگی به شرایط استان دارد

تعطیلی 15 روزه تمامی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از امروز شنبه یکم آذرماه آغاز شد.

تشخیص به موقع مخاطرات در فوریت ها و مداخلات سریع و موثر می تواند در بحران هایی مانند کرونا، جان انسان ها را نجات دهد؛ در این زمینه بهترین و موثرترین راه، جلب مشارکت اجتماعی از طریق کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی و سازماندهی محله محور مردم است، اقدامی که از امروز در کشورمان برای مقابله با کووید -19 آغاز شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت که تاکید شده است تا مجموعه شاد و آموزش‌های مجازی در اپلیکیشن شاد برای بهره‌مندی دانش آموزان نابینا و ناشنوا به طور کامل مناسب سازی شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد از ساعت 21 شب تا چهار صبح در سطح شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است.

وقوع طوفان و یخبندان گسترده که شهر "ولادی‌وستوک" در شرق روسیه را دربرگرفته، باعث شده است که هزاران نفر از ساکنان این شهر، روزها را بدون آب و برق سپری کنند و در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام شود.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا به تشریح عملکرد نیروهای این پلیس پرداخت.

در راستای همگامی با اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی با ابلاغ فرمانداری شهرستان شمیرانات مجموعه توچال تعطیل شد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: آمار مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی شهر تهران از ابتدای امسال تا پایان آبان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حدود دو درصد افزایش یافته است.

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران و درارتفاعات بارش برف طی امروز و فردا (1 و 2 آذرماه) هشدار داد.

مدیرعامل متروی تهران گفت: براساس توافق بین بانک رفاه و معاونت مالی شهرداری تهران به منظور آزادسازی منابع مالی حاصل از اوراق مشارکت 1398، بخشی از این اوراق تا پایان هفته جاری به حساب شهرداری تهران واریز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 464 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 181 نفر کرونایی قطعی و 33 نفر در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.

برنامه مکان یابی جغرافیایی یا MAPPING و برآورد اندازه جمعیت سوء مصرف تزریقی مواد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا می‌شود.

به دنبال ممنوعیت جابه‌جایی مسافران مبتلا به کرونا، معاون گردشگری از وزارت بهداشت درخواست کرد دسترسی به داده‌های این بیماران را برای همه تاسیسات گردشگری برقرار کند. درحال حاضر امکان تشخیص افراد مبتلا به ویروس کرونا در مراکز گردشگری به‌ویژه هتل‌ها وجود ندارد.