شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا از آمادگی سامانه 190 وزارت بهداشت جهت اخذ هوشمند گزارش تخلفات دستگاه‌های اجرایی و اداری کشور در اجرای مفاد طرح جدید محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دورهمی‌های خانوادگی بعنوان علت بیشترین راه ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سه تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت مفاد طرح هوشمند مقابله با کرونا درقم پلمب شدند.

از امروز (اول آذر) در استان آذربایجان شرقی تنها فعالیت مشاغل ضروری امکان‌پذیر است و مدارس، مراکز آموزشی و اماکن ورزشی کاملا تعطیل خواهند بود. محدودیت‌های جدید کرونا به مدت دو هفته اعمال می‌شود و در این مدت، هر هفته وضعیت بررسی و در خصوص تمدید یا کاهش محدودیت‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد. ادارات با یک‌سوم ظرفیت کارکنان و بانک‌ها نیز با 50 درصد و به صورت نوبت‌کاری فعالیت می‌کنند. ساعت کار ادارات...

پاییز امسال در ایران و بویژه در تهران، تا امروز که 60 روز از آن می‌گذرد، برخلاف سال گذشته، فصلی کم‌بارش بوده است. با این حال، باران از شب گذشته تهران را فرا گرفته و طبق نقشه‌های هواشناسی قرار است تا دو روز آینده هم ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم از دستگیری دو سارق طلا و جواهرات در شهرستان جم خبر داد.

از امروز (اول آذر) در شهر شیراز تنها فعالیت مشاغل ضروری امکان‌پذیر است و مدارس، مراکز آموزشی و اماکن ورزشی کاملا تعطیل خواهند بود. محدودیت‌های جدید کرونا به مدت دو هفته اعمال می‌شود و در این مدت، هر هفته وضعیت بررسی و در خصوص تمدید یا کاهش محدودیت‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد. ادارات با یک‌سوم ظرفیت کارکنان و بانک‌ها نیز با 50 درصد و به صورت نوبت‌کاری فعالیت می‌کنند. ساعت کار ادارات نیز 8...

محدودیت‌های کرونایی تازه‌ای که از روز نخست آذر اعمال شده، از امروز در تهران نیز به اجرا درآمده است. تهران جزو مناطق قرمز از نظر شیوع کرونا است و در این محدودیت‌ها، به جز مشاغل سطح یک، مشاغل دیگر تعطیل خواهند بود. همچنین، خروج خودروهای پلاک‌های بومی از شهرهای قرمز و ورود پلاک‌های غیربومی به داخل این شهرها ممنوع است. قرار است از ساعت 9 شب تا 4 صبح، طرح منع تردد خودروهای شخصی در سطح شهر...

وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: معلم، محتوا، تجهیزات، فضا، روش‌های تدریس و شبکه شاد برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مناسب‌سازی شوند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: درهفت ماهه سالجاری 59 هزارو91نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 8 درصدکاهش یافته است.

بررسی‌های زیست محیطی نشان می‌دهد که آلودگی‌های میکروپلاستیکی به نزدیکی قله اورست نیز رسیده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو موبایل قاپ و اعتراف آنان به 100 فقره سرقت خبر داد.

فرمانده پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا از کشف 23 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سوداگر مرگ خبر داد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از مناسب‌سازی 725 فضای آموزشی در سال جاری برای دانش آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.