شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مسئول دفتر کودکان بهزیستی استان تهران از تعطیلی مهدهای کودک سه شهرستان تهران، شمیرانات و ری خبر داد و گفت: مهدهای کودک سایر شهرستان‌های استان تهران فعال هستند.

وزیر آموزش و پرورش از جابه جایی 300 نفر از مدیران و معاونان وزارت آموزش و پرورش به علت وجود تعارض منافع خبر داد.

حادثه تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر "واواتوسا"ی ایالت ویسکانسین در آمریکا چند زخمی برجای گذاشت.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را در اولین روز آذر که همزمان با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی است، تشریح کرد.

کمبود خون؛ مساله‌ای که طی هفته گذشته خبرساز بود و نگرانی از به خطر افتادن جان بیماران به دلیل نبودن این اکسیر حیات‌بخش هموطنان نوع دوست را روانه پایگاه‌های اهدای خون کرد...

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات بوشهر از توقیف 2 فروند لنج ترال در آب‌های خلیج‌فارس خبر داد.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی به مدت دو هفته خبر داد.

بنا بر آزمایشات اولیه، سیستم ایمنی بدن در مقابل کرونا در مدتی کوتاه مقاوم است اما یافته‌های جدید از مقابله طولانی‌مدت خبر می‌دهند.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران بیشترین مشکلات مراکز ماده 16 را در خصوص تامین دارو توسط وزارت بهداشت و دانشگاه مربوطه، صدور احکام قضایی جهت جابه جایی بیماران و تامین امنیت توسط نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت فعالیت مراکز ماده 16، ضروری است همه دستگاه‌ها در این خصوص همکاری همه جانبه‌ای داشته باشند.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از حل مشکل خرابی پله های برقی و آسانسور پل های عابر مکانیزه خبر داد.

یک عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: به‌رغم اینکه پژوهش‌ها مشخص کرده است شکل سنتی ازدواج در میان جوانان ارجحیت دارد، اما معیارهای ازدواج برای دختران تغییر کرده است چراکه تحقیقات نشان می‌دهد معیارهای جامعه امروز به سمت معیارهای احساسی و اخلاقی مثل علاقه و عاطفه متمایل شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تصادف زنجیره‌ای 10 دستگاه وسیله نقلیه در محور قزوین - زنجان خبر داد.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات کشور از امدادرسانی این سازمان به 240 نفر در حوادث 72 ساعت گذشته خبر داد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 20 استان کشور خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه کلانتری و پاسگاه، اورژانس نیروی انتظامی محسوب می شوند، گفت: اولین رده ای که در امر امداد رسانی در حوزه انتظامی ایفای نقش می کنند، کلانتری ها و پاسگاه ها هستند.

کودکان به دلیل بی‌دفاع بودن و آسیب پذیری بالایشان مستعد آزاردیدگی بیشتری در جامعه هستند. برخی از آن‌ها نظیر کودکان کار، گاه برای رسیدن به حداقل معیشت حاضرند در برابر آزارهای روانی و جسمی سکوت کنند و حتی خود تن به آزارهایی دهند که زندگی برایشان ایجاد کرده است اما گاهی نیز شرایط متفاوت است، این آزارها از سوی والدین بر کودکان وارد می‌شود و کودک به دلیل عدم اطلاع از حقوق خود شرایط را می‌پذیرد...